تاریخ انتشار:۱۰:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: کشواد جمالفرد گفت:27 خانه نور در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان بویراحمد تشکیل و در حال فعالیت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا سومین نشست بانیان خانه های نور بویراحمد با حضور جمعی از بانوان بانی برگزار شد.

موسسه ترنم وحی طی یک حرکت جهادی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت مشارکتی افراد از تابستان سال ۱۴۰۲تاکنون طرحی را تحت عنوان طرح "خانه نور" در محله های مسکونی شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت بانوان آغاز کرده است.

 جمالفرد گفت: در این طرح به صورت هفتگی و چرخشی یک خانواده میزبان قران و جلسات قرآنی خواهند بود و این طرح که متمرکز بر فعالیت های قرآنی است در مرکز استان،  همینطور روستاها در حال اجراست.

وی از بخشی با عنوان کتابخوانی در این تشکل خبر داد و ابراز کرد: تعداد 15 جلد کتاب با همکاری مسئول کتابخوانی بصورت ودیعه در اختیار بانیان و علاقه مندان قرار می گیرد.

 جمالفرد با تاکید به اینکه  احیای سبک زندگی اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بر اساس آموزه های قرآن از اهداف این طرح است خاطرنشان کرد: آموزش مفاهیم دینی و اجتماعی با  استفاده از تکنیک قصه گویی و تفسیر قران در قالب قصه از جمله روش های بکار گرفته شده در حوزه آموزش در خانه های نور است.

دبیرانجمن یاوران قرآنی شهرستان بویراحمدبیان کرد: باتوجه به  استقبال نوجوانان از این طرح به دنبال ایجاد بخش مختص کودکان و نوجوانان در خانه های نور هستیم.

زهرا توکل پور در ادامه با اشاره به اینکه این طرح از تابستان 1402 راه اندازی شده است اظهار کرد: جلسات خانه نور متشکل از 7 تا 30 نفر از بانوان راغب برای حضور در جلسه است که در این طرح مسائلی چون تفسیر قران در قالب قصه،روخوانی، روان خوانی ، تدبر در قرآن و سبک زندگی اسلامی جهت فرهنگ سازی و آشنایی خانواده ها با اصول خانواده اسلامی و ترویج قرآن مطرح میشود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.