تاریخ انتشار:۱۳:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس و اعضای بسیج اساتید و دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای خون به پویش نذر خون به نیت شهدا پیوستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش روابط عمومی انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد، دکتر عبدالسعید سیاری معاون فنی و فناوری های نوین انتقال خون استان ضمن تقدیر از اعضای بسیج، اهدای خون اساتید و دانشگاهیان را ارزشمند خواند و افزود: با توجه به بالا رفتن سن اهداکنندگان در جامعه اهدای خون اساتید و مسئولین دانشگاه های استان تاثیر زیادی بر گسترش فرهنگ اهدای خون میان جوانان و دانشجویان دارد. 
دکتر علی زرنگاریان رئیس بسیج اساتید و دانشگاه های استان خاطر نشان کرد؛ با برگزاری پویش نذر خون به نیت شهدا توسط انتقال خون استان، بنده و همکارانم تصمیم گرفتیم با شرکت در این پویش ضمن ابراز همدلی با شهدای حملات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی  با اهدای خون به بیماران و نیازمندان خون کمک کنیم و سهم اندکی در کاهش آلام و نگرانی های این عزیزان داشته باشیم. 
در پایان این برنامه از 17 تن از اساتید و مسئولان بسیج دانشگاهی که موفق به اهدای خون شدند تقدیر شد و لوح سپاسی از طرف انتقال خون به یادگار تقدیم مجموعه بسیج اساتید و دانشگاه های استان گردید.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.