تاریخ انتشار:۱۵:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان همیاری شهرداری یاسوج از پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری یاسوج تا چند روز آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کارگران شهرداری یاسوج روز گذشته با حضور مقابل درِ استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود تجمع کردند.

یکی از کارگران حاضر در این تجمع گفت: بیش از هفت ماه است که شهرداری حقوقی به حساب ما واریز نکرده‌است و در هر بار مراجعه با وعده امروز و فردا، ما را بازی می‌دهند.

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری یاسوج پرداخت می‌شود

وی افزود: مانده‌ایم خود مسئولان می‌توانند هفت ماه بدون حقوق کار کنند و نه مثل ما حتی پشت میز بنشینند؟.

یکی دیگر از کارگران گفت: پرداخت نکردن حقوق به ما یعنی شرمندگی جلوی زن و فرزند، در آغاز سال تحصیلی به دلیل پرداخت نشدن حقوق نتوانستیم برای بچه‌های خود لوازم‌التحریر و لباس بخریم و باور کنید جلوی فرزندانم با سری افکنده اشک ریختم.

وی افزود: تا مرداد ۱۴۰۳ بیمه پرداخت شده است، مابقی ماه‌ها بیمه پرداخت نشده‌است.

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری یاسوج پرداخت می‌شود

جبار روشن، رئیس سازمان همیاری شهرداری یاسوج اظهار کرد: کارکنان این سازمان حقوق معوقه‌ای دارند و از طرفی مشکلاتی در حساب‌ها وجود داشت که ایرادات در حال برطرف‌شدن است.

وی با بیان اینکه اکثر نیروها هفت ماه حقوق مطالبه دارند و حقوق برخی از آنها پرداخت شده‌است، گفت: جلساتی مختلفی در خصوص معوقات حقوقی برگزار شده و در این جلسات تصمیم‌های خوبی برای پرداخت معوقات دنبال شده است.

روشن تصریح کرد: بدون شک این مطالبات با مساعدت و همراهی مسئولان استانی به نتایج خوبی خواهد رسید و در هفته‌های آینده بخشی از این مطالبات برای پرداخت پیگیری می‌شود و همچنین پیگیری‌ها برای پرداخت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین