کد خبر: ۲۷۱۷۴
تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: سرهنگ احسان مومنی از عابرین پیاده خواست هیچ گاه بدلیل کم کردن مسافت و خستگی مخصوصا در شبها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکرده و حتما از پل های هوایی نزدیک استفاده کنند تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تهران خبر؛ سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر گفت : مقارن ساعت ۱۴:۳۵ روزگذشته در محدوده آزادراه مسیر غرب به شرق بعد از پل شرقی عابر پیاده علیرغم توصیه های مکرر پلیس راهور مبنی بر عدم حضور و رد شدن از عرض بزرگراهها و خطرات ناشی از آن ، قصد رفتن به آنطرف بزرگراه را می نماید .
وی افزود:در همین لحظه یکدستگاه سواری ساینا که در این محدوده در حال تردد بوده ناگهان این عابر پیاده را مقابل خود می بیند که در این رویارویی عابر و خودرو تصادف شدید بین این دو روی می دهد .
وی افزود : در این حادثه متاسفانه عابر پیاده بی احتیاط در همان محل حادثه فوت می کند.
سرهنگ مومنی گفت : بلافاصله تیمی از کارشناسان منطقه ۲۷ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به جهت عدم تکرار دوباره حادثه ای تلخ ، به بررسی علل و عوامل این تصادف فوتی اقدام نمودند .
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : قطعا کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سهم تقصیر ، قدری را هم به عابر پیاده خواهد داد که در آن ساعت و در وسط راه ورود ناگهانی به بزرگراه داشته و باعث بروز این حادثه گردیده است و حتما به راننده ساینا نیز به دلیل عدم توجه به جلو سهم تقصیر داده خواهد شد .
سرهنگ مومنی از عابرین پیاده خواست هیچ گاه بدلیل کم کردن مسافت و خستگی مخصوصا در شبها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکرده و حتما از پل های هوایی نزدیک استفاده کنند تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.