تاریخ انتشار:۱۰:۵۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه از دستگیری عامل حفاری غیر مجاز و کشف اشیا قیمتی و تاریخی در شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با عصر دنا از دستگیری عامل حفاری غیر مجاز و کشف اشیا قیمتی و تاریخی خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری از منابع مبنی بر فعالیت احدی از ساکنین سطح حوزه در زمینه انجام حفاری غیر مجاز بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با کسب اطلاعاتی موفق شدند هویت عامل این حفاری را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از منزل متهم تعداد ۴ قطعه اشیای تاریخی شامل یک عدد جام، یک قطعه سنگ نگاره، یک عدد تندیس فاخته و یک عدد تکوک برنزی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی اشیا کشف شده دارای قدمت تاریخی است خاطرنشان کرد: اشیا مزبور پس از طی مراحل قانونی به اداره میراث فرهنگی شهرستان منتقل و متهم نیز با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی و داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت در کهگیلویه  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای سابقه‌دار مشاعات ساختمانی و داخل خودرو با ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین