تاریخ انتشار:۰۸:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از عملکرد مثبت رحمانی در رابطه با واگذاری دنای شمالی گفت: قضاوت نابجای برخی افراد در ابتدای قرار گیری رحمانی در این جایگاه باعث ایجاد نگرانی های برای مردم شد اما آنچه حائز اهمیت است این است که رحمانی شخص کارامد و مجربی است که حافظ منافع مردم خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام سید اقبال راستگوئی در پاسخ به سوال در مورد مواضع استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با واگذاری دنای شمالی گفت: قضاوت نابجای برخی افراد در ابتدای قرار گیری رحمانی در این جایگاه باعث ایجاد نگرانی های برای مردم شد اما آنچه حائز اهمیت است این است که رحمانی شخص کارامد و مجربی است که حافظ منافع مردم خواهد بود.

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از عملکرد مثبت رحمانی در ایام پیش رو اضافه کرد: با توجه به ارتباطات و تعلقات رحمانی در استانهای فارس ،اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد دفاع از حقوق مردم و منابع مردم را برنامه خود خواهد داشت.

پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا پارکی است بیش از هزاران گونه گیاهی و 170 گونه جانوری را در خود جای داده است، که بخشی از آن در استان اصفهان و بخش دیگر در استان کهکیلویه و بویر احمد است. سال‌ها است اداره محیط زیست استان کهکیلویه و بویر احمد مدیریت کل این پارک را بر عهده دارد اما حالا سازمان محیط زیست یک مصوبه تصویب کرده تا مدیریت چند هزار هکتار از پارک ملی دنای شمالی یعنی بخشی که در اصفهان است به خود این استان واگذار شود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین