کد خبر: ۲۷۱۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: از همین سو برخی افراد با هدف باج خواهی شروع به گرفتن امتیازاتی از مدیران نهادها وسازمان ها ، پیمانکاران ، مسئولان استخرها و ... کرده تا به این صورت در نزد استاندار رایزنی جهت گرفتن مسئولیت یا امتیازی انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- یادداشت دریافتی: روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد که در دوره قبل نتوانست خدمات نظام را به طور مناسب به جامعه مخاطب خود ارا‌ئه دهد و همین موضوع به پاشنه آشیل این مجموعه و یکی از نقاط ضعف آن بدل شد و پیام ضعف عملکردی را به جامعه صادر کرد.

در شاخص های اطلاع رسانی، عملکرد مجموعه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بحرانی ترین حد رسید و از سویی عدم استقلال این بخش و تحمیل رسانه های خاص به استاندار نیز بر حجم مشکلات آن افزود.

حسب بررسی شکل گرفته در حرکتی بی سابقه طی ۲ سال گذشته، نشست جمعی رسانه ای با محوریت استانداری برگزار نشد و خدماتی که در دهه فجر و هفته دولت نیز باید رسانه ای می شد، در سکوت خبری به تاریخ پیوست.

بخش روابط عمومی استاندای کهگیلویه وبویراحمد حالا در یک اغما ناخواسته فرو رفته است و توان دفاع از خود در برابر عملکرد ضعیف و رهایی از مهر ناتوانی که بر پیشانی اش نقش بسته را ندارد.

از همین سو برخی افراد با هدف باج خواهی شروع به گرفتن امتیازاتی از مدیران نهادها وسازمان ها ، پیمانکاران ، مسئولان استخرها و ... کرده تا به این صورت در نزد استاندار رایزنی جهت گرفتن مسئولیت یا امتیازی انجام دهند.

بر اساس شنیده ها فردی که در این قسمت مشغول به فعالیت است و رابطه استخدامی با استانداری ندارد، یکبار از این مجموعه کنار گذاشته شده است ولی بار دیگر با لابی برخی افراد دوباره به مجموعه برگشته و هم اکنون در حال باج گیری و ادامه روند قبلی خود است و همین موضوع عصبانیت شدید خبرنگاران را به همراه داشته است

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید در ابتدا رکن چهارم دموکراسی را که در بدنه تحت مدیریتش به یک انزوای مطلق رسیده با بکارگیری اصول تخصصی و حرفه ای جانی دوباره بخشد و با یک نگاه فراگیر نیز به حضور رسانه های سفارشی پایان دهد تا از نارضایتی شدید خبرنگاران نسبت به این نهاد بکاهد.

بدیهی است تحقق نظام تبیین که یک شاخصه مهم در سنجش مدیریت ها است، می تواند بر رکود فعلی اطلاع رسانی در بدنه استانداری کهگیلویه و بویراحمد پایان دهد.

برچسب ها: باجگیر ، خبرنگارنما
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
باسلام احسنت بر عصر دنا ،خداشاهده واقعیت رو گفتید ایشوان آقای...که به مدیران میگه من بااستلندار صحبت میکنم که ماندگار باشی ازشون پول وکارت هدیه میگیره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
خداوکیلی مه صحاب نی این ... رو بندازن بیرون ،از بسکه رشوه از مدیران گرفته
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
کلیه خبرنگاران ازش ناراحتن آقای استاندار آقای... رو خواهشن از سیستم استانداری بیرون کنید ابروی استانداری رو میبره ،برای خودنمایی توجلسات جلوی مدیران میره زیر گوش استاندار صحبت میکنه که مدیران بگن ایشون کاره ای هستش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بابا ... رفته استخر هتل المپیک صورتشو اصلا کرده بود ،مابچهای هتل المپیک از ایشون شکایت داریم جناب دکتر رحمانی استاندار ،اینجا میاد میگه من روابط عمومی استانداری هستم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
مه او کت شلور مشگی رو ایگیت انصافا اصناف رو نابود کرد در زمان ارشدی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین