تاریخ انتشار:۱۰:۵۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با اهدای گل به فرمانده و سبزپوشان سپاه ناحیه شهرستان از اجرای عملیات وعده صادق 2 قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
قدردانی امام جمعه کهگیلویه از عملیات غرورآفرین سپاه/وعده صادق 2 بی‌نظیر بودقدردانی امام جمعه کهگیلویه از عملیات غرورآفرین سپاه/وعده صادق 2 بی‌نظیر بودقدردانی امام جمعه کهگیلویه از عملیات غرورآفرین سپاه/وعده صادق 2 در تاریخ ماندگار می شودبه گزارش عصر دنا، در پی عملیات افتخارآمیز سپاه پاسداران و عمل به وعده صادق2 حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه کهگیلویه با اهدای گل از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سبزپوشان سپاه ناحیه شهرستان قدردانی کرد.
 
حجت الاسلام وحدانی فر با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 گفت: به لطف خدای متعال بار دیگر با افتخارآفرینی سپاه عزیز عزت اسلام هویدا شد.
 
امام جمعه کهگیلویه اظهار کرد: جمهوری اسلامی بنای جنگ ندارد هر اقدامی انجام داد دفاع از مظلوم و ایستادگی از ظالم بود. وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیست به هشدارها و فرصت‌هایی که جمهوری اسلامی داشت توجهی نکرد،ادامه داد: از رأفت اسلامی استفاده نکردند بنابراین دیشب اتفاقی افتاد که در تاریخ ماندگار می شود.
 
حجت الاسلام وحدانی فر گفت:اقدام سپاه بی نطیر و اوج افتخارافرینی و صلابت بود ورسانه های دشمن هم به ابهت و اقتدار ایران اذعان کردند. وی تاکید کرد:آمریکا اگر می خواهد به خطر نیفتد باید به سگ هار قلاده بزند. حجت الاسلام وحدانی فر گفت:سکوت جمهوری اسلامی حد و اندازه دارد خیلی ها فکر می کردند حرف فرماندهان بلوف است دیشب اما همه فهمیدند به حرفها عمل می شود.
 
سید علی اصغر پوربهشت ضمن تشکر از قدرشناسی امام جمعه شهرستان اطهار کرد: خدا را به جهت وجود نعمت جمهوری اسلامی و ولایت ولی امر مسلمین و مردم قدرشناس جهان اسلام شاکریم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت : توفیقی است که به عنوان سرباز در این نظام ولایی خدمت می کنیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: حجت الاسلام وحدانی فر به خصوص بعد از شهادت شهید هنیه با روشنگریها و جهاد تبیین به مطالبه به حق مردم پاسخ دادند و با این روشنگریها مردم آرام شدند.
 
وی ادامه داد: به خود می بالیم که مایه شادی مردم شدیم اگر امروز سربلند و سرافراز مایه فخر مباهات جهان تشیع و اهل سنت هستیم ب برکت رهبری و هدایت‌های رهبری و امث امام جمعه هستیم.
 
پوربهشت افزود:منویات حصرت آقا و مطالبات قاطبه مردم را جامه عمل می پوشانیم.
 
قدردانی امام جمعه کهگیلویه از عملیات غرورآفرین سپاه/وعده صادق 2 در تاریخ ماندگار می شود
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین