تاریخ انتشار:۱۳:۲۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: آیین رونمایی و نشست خبری نخستین رویداد منطقه ای فرهنگی طراحی پوستر«بلوط و باروت» باحضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، آیین رونمایی از پوستر«بلوط و باروت» با حضور سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، رئیس حوزه هنری و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هتل پارسیان یاسوج برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگذاری نخستین رویداد منطقه ای طراح پوستر بلوط و باروت خبرداد و گفت: این رویداد در هفته پیش رو به مدت سه روز با حضور ۳۰ گرافیست مطرح حوزه زاگرس در هتل پارسیان یاسوج برگزار میشود .

محمد شریف اسلامی بابیان اینکه  شرکت کنندگان این رویداد گرافییست هایی از استان های فارس،خوزستان،چهارمحال وبختیاری،لرستان و کهگیلویه و بویراحمد هستنداظهار کرد:این رویداد باموضوع مبارزات و حماسه های عشایر زاگرس و مناطق جنوب کشور علیه حکومت پهلوی است.

وی بااشاره به زمان برگزاری ابراز کرد: این رویداد از شنبه ۱۴مهر لغایت دوشنبه۱۶ مهر ماه برگزار و داوری این آثار را دو داور ملی و یک داور هم استانی برعهده دارند

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد  شاهنامه خوانی،تبیین فرهنگ عشایر و اجرای نمایش را از برنامه های اجرایی در حین برگزاری این رویداد برشمرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد دوشنبه۱۶مهرماه خواهد بود و از بین آثار ۵ اثر بعنوان اثر برگزیده معرفی و تجلیل میشوند و آثار انتخابی در سطح ملی و استانی در گالری ها و نمایشگاه ها در معرض دید عموم قرار میگیرند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین