کد خبر: ۲۷۰۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۴۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: انتخاب استاندار قزوین در دولت چهاردهم به مرحله حساسی رسیده و نام‌های مختلفی برای سکان استانداری شنیده شود، در بین نام‌های مطرح‌شده، یک کهگیلویه و بویراحمدی جدی‌ترین گزینه برای استانداری قزوین است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، پس از انتخاب وزرا در دولت چهاردهم و آغاز به کار کابینه جدی، تعیین استانداران به مهم‌ترین بحث‌های محافل سیاسی در استان‌ها تبدل شده است.

حساسیت جایگاه استاندار در ساختار دولت و پیاده‌سازی برنامه‌های دولت در استان‌ها انتخاب استاندارانی همسو با شعار وفاق را سخت و طولانی کرده و بدون شک طولانی بودن این روند، گمانه‌ها را نیز در رابطه با گزینه‌ها افزایش خواهد داد.

یک کهگیلویه و بویراحمدی جدی ترین گزینه برای استانداری قزوین

در بین نام‌های مطرح‌شده، منوچهر حبیبی گویا جدی‌ترین گزینه برای استانداری قزوین است. حبیبی در فاصله بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ تا اسفند سال ۱۴۰۰ در استان قزوین پست‌هایی مهم و کلیدی را داشته است.

مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاون شهرداری یاسوج، فرمانداری گچساران، مدیرکل راه و ترابری و معاونت امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار قزوین، معاون اقتصادی استاندار قزوین در نهایت معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین حبیبی را به جدی‌ترین گزینه برای استانداری قزوین تبدیل کرده است.

گفتنی است از حبیبی به‌عنوان گزینه استانداری ایلام و سمنان نیز نام برده می‌شود.

 

علیخانی چهره‌ای، محمدجواد کولیون، علی اوسط هاشم، علی باقر، اکبر نیکزاد از دیگر گزینه‌های مطرح شده برای استانداری قزوین نام برده می‌شود.

در کنار این نام‌ها، نام‌های دیگری نیز شنیده می‌شود. رضا عسگری فرماندار سابق شهرستان البرز، محمدباقر آقاعلیخانی چهره سیاسی استان قزوین و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در دولت سیزدهم، غلامرضا عسگریان رئیس ستاد پزشکیان در لرستان و بیژن سلیمان پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در دولت روحانی و فرماندار بهارستان در دولت احمدی‌نژاد از دیگر گزینه‌های مطرح برای استانداری قزوین هستند که گویا شانس کمتری به نسبت دیگر نامزد‌ها دارند.

حال باید دید وزارت کشور در نهایت چه گزینه‌ای را برای استانداری قزوین انتخاب خواهد کرد. این احتمال نیز وجود دارد که مانند آنچه در دولت سیزدهم رخ داد در روز‌های پایانی به‌یک‌باره نامی غیر از این گزینه‌های مطرح‌شده برای قزوین طرح و استاندار دیار مینوتری شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
آخی وبخت پزشکیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
آقای دکتر حبیبی فردی توانا وکاربلد میباشد انشالله که استاندار قزوین بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
باید دم تاجگردون را ببینه تا کارشو ردیف کنه
بابک پوربهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
دکتر حبیبی بزرگوار فردی مطمعن و کاربلد با تخصص مدیریتی ، بهترین گزینه س برای استاندار شدن در قزوین
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
جمهوری اسلامی به کام امثال حبیبی ها میباشد دانشگاه آزاد یاسوج مدرک بگیری وهر گروه وجناحی که می آید معاون ومشاور استاندار باشی دقیقا مثل علی محمد دانشی در کهگیلویه وبویراحمد که همیشه یا مدیرکل هست یا مشاور استاندار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
دنیا به کام علی محمد دانشی فقط بگه کرایه همون مغازه سردار جنگل جنوبی سر از کجا درمیاره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار