تاریخ انتشار:۲۱:۵۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: عوارضات معوق کسب و پیشه قسط بندی می شود و شهروندان می توانند طی اقساط این عوارضات را پرداخت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، هاشم یوسفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دغدغه شهروندان عزیز در خصوص پرداخت عوارضات معوق کسب و پیشه، شرایط لازم جهت تقسیط عوارض موردنظر از طریق نرم افزارجامع «آریو» فراهم شده است.

وی بیان کرد: جهت استفاده از این فرصت شهروندان محترم می‌توانند به حوزه کسب و پیشه شهرداری یاسوج مراجعه نمایید.

یوسفی گفت: برای پرداخت اقساط نیازی به مراجعه حضوری به شهرداری نیست و در موعد پرداخت هر قسط، لینک بدهی به صورت الکترونیکی به شماره تلفن همراه ارسال می‌گردد و شهروندان می‌توانند از طریق درگاه بانک نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج تصریح کرد: این اقدام در راستای الکترونیکی شدن خدمات شهرداری و کاهش مراجعات حضوری شهروندان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین