تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: با هدف ارزیابی عملکرد واحد‌های استانی، گردهمایی اعضای شورای برنامه ریزی منطقه ۳ بنیاد مهدویت در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، معاون نظارت و امور استان‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در این گردهمایی گفت: هر سال برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی آموزشی و تبلیغی از سوی بنیاد به استان‌ها ابلاغ و اجرا که در پایان سال ارزیابی و اصلاح می‌شود. کاشی با عنوان اینکه مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی با یک هدف خاص شکل می‌گیرند، افزود: باید هر سال میزان دست یابی به اهداف ارزیابی و بررسی شود.

وی با اشاره به اهداف بنیاد مهدویت اضافه کرد: مهم‌ترین آن ترویج و تبلیغ گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه با الویت نسل جوان، صیانت از فرهنگ مهدویت در شبهات و جریانات انحرافی و تربیت نسل منتظر است. کاشی گفت: نتایج این جلسه در مجموعه بنیاد مهدویت بررسی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان هم در این جلسه گفت: باید بررسی شود که بنیاد بر اساس اهداف شکل گیری چقدر موفق شده است. آیت الله حسینی افزود: احکام اسلام و قرآن همه در جهت امر به معروف و نهی از منکر است. وی با عنوان اینکه برخی روایات درست تفسیر نشدند بیان داشت: وظیفه امروز ما تقویت و تحکیم اعتقادات و آگاهی بخشی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ترویج فرهنگ بی حجابی گفت: بی حجابی یک خطر برای اعتقادات مردم و مسئله مهدویت است که باید در دستور کار اعضای این ستاد قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار