کد خبر: ۲۶۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: هیچ استدلالی ندارد معلم دانش‌آموز را به تدریس خصوصی خود مجبور کند. معلمی که برای تدریس وقت نمی‌گذارد بچه مردم را سرگردان کلاس خصوصی می‌کند، جلوی این مافیا باید گرفته شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در شورای اداری شهرستان با بیان اینکه دفاع مقدس هویت ملی ماست،اظهار کرد: در هیچ برهه‌ای اسلام اینقدر دارای ارزش نبود دین و حکومت اسلامی ماحصل دفاع مقدس است.

امام جمعه کهگیلویه هفته وحدت را یادآور شد و با بیان اینکه افتخار داریم داعیه‌دار وحدت باشیم، افزود: تقدیم ۱۵هزار شهید سنی در دفاع مقدس وحدت بخشی را نشان می‌دهد.

وی دفاع مقدس را گنجینه ارزشمند خواند و با تأکید بر ضرورت پاسداشت این مناسبت گفت: باید حواسمان باشد بر کرسی‌هایی نشسته‌ایم که شهدا برای آن جان دادند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: کسانی که غالبا کاستی‌ها و نداشته‌ها را می‌بینند و فریاد می‌زنند متوجه قدرت نظام اسلامی نیستند اگر عزت، اقتدار و قدرت ایران اسلامی نبود ۴۵سال است دشمن برای زمین زدن نظام برنامه‌ریزی نمی‌کرد. 

وی ادامه داد: اینکه برخی داخل کشور نشسته و هرازگاهی حرفی می‌زنند مهم نیست، اگر امریکا با نظام اسلامی مخالفت نمی‌کرد باید به شیعه بودن خود شک می‌کردیم. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت:اگر یمن موشک با برد ۲هزار کیلومتری به سمت اسراییل شلیک می‌کند ماحصل دفاع مقدس است. 

وی با اشاره به فرموده امام مبنی بر اینکه جنگ نعمت است،گفت: بعد از اصل نظام اسلامی هیچ چیزی اندازه دفاع مقدس برای کشور برکت نداشت.

امام جمعه کهگیلویه بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان تآکید کرد و افزود: در انتقال فرهنگ ایثار، استقامت، ایستادگی و از خودگذشتگی به نسل نوجوان شهدا آن طور که باید عمل نشده است. 

وی هم‌چنین رعایت عدالت آموزشی در مدارس را لازم و بر مبنای تأکید امام راحل برای فراهم نمودن زمینه آموزش رایگان خواند و گفت: اینکه برخی معلمان از وقت خود برای تدریس استفاده نمی‌کنند و دانش‌آموز را وادار به شرکت در کلاس خصوصی می‌کنند باید پیگیری و برخورد شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: هیچ استدلالی ندارد معلم دانش‌آموز را به کلاس خصوصی خود مجبور کند. معلمی که برای تدریس وقت نمی‌گذارد بچه مردم را سرگردان می‌کند، جلوی این مافیا گرفته شود که مانند کنکور نشود. من با مدارس غیر انتفاعی مخالف نیستم ولی با تبعیض آموزشی مخالفم.

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
پیشنهاد میکنم وزارت آموزش و پرورش خودش کلاس کنکوری برگزار بکنه با حضور معلمین موفق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی