کد خبر: ۲۶۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: جلسه اختتامیه قرارگاه ملی جهاد دانش اموزی سید شهدای خدمت در سالن همایش سپاه فتح یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، جلسه اختتامیه قرارگاه ملی جهاد دانش اموزی سید شهدای خدمت با حضور ضرغام پرنیان مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایش های سپاه فتح برگزارشد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با تشکر از مجریان، جهادگران و افراد موثر در اجرای طرح شهید عجمیان گفت: نگاه در اردوهای جهادی دانش آموزی نگاه تربیتی است که علاوه بر حل یک بحران ویک مشکل از جامعه حرکت موثری در تربیت و شکل گیری شخصیت نوجوانان و جوانان باشد.

سردارمصطفی مثنوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این راستا افزود: به تعبیررهبر معظم انقلاب حرکت های جهادی بخصوص اردوهای دانش آموزی  یک مژده برای اینده روشن کشور است وپیش برنده نسل کنونی به سمت اینده و یاداوری کننده مسئولیت های فراموش شده است.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در ادامه ابراز کرد: در زمانی که گره به کار جبهه و کشور افتاد فتوای امام برخاستن بسیج بیست میلیونی را به دنبال داشت

ضرغام پرنیان بیان کرد: بسیج مردمی ترین تشکل در جهان است که  دربرخی مواقع ضعف هست و حجمه دشمن در توصیف سپاه بی پاسخ می ماند.

وی بااشاره به طرح شهید عجمیان گفت: در دل این کار عمرانی مسائل تربیتی نهفته است و عمل تربیت با بهانه عمرانی صورت می پذیرد دانش اموز در چارچوب قانونی مدرسه در فضای غیر رسمی در کنار مدیر و معلم قرار میگیرد و بازخوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته است.

پرنیان عنوان کرد: در حال حاظر 18 استان این طرح اجرا می شود و این طرح در قالب 100 گروه جهادی در مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت یکماه اجرا شد که  در سطح کشور 30 هزار کلاس درس بهسازی نوسازی و شاداب سازی شده است.

در پایان از 50 نفر از افراد جهادگر طرح شهید عجمیان تجلیل شدند.

عکس و فیلم: مرتضی مبشری 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سامر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
درود و رحمت خدا بر سردار مثنوی عزیز و مهندس توسلی گل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی