تاریخ انتشار:۱۰:۴۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: سعید جاویدبخت گفت:در ۷۲ ساعت گذشته، تعداد ۱۹ کوره زغال گیری فلزی (بشکه ای) امحاء و حدود ۳۸۰ کیلوگرم زغال کشف و توقیف و برای متخلفین تشکیل پرونده انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در ادامه طرح تشدید پیشگیری و برخورد با متعرضین به منابع طبیعی و جلوگیری از قاچاق چوب و زغال، در ۷۲ ساعت گذشته، تعداد ۱۹ کوره زغال گیری فلزی (بشکه ای) امحاء و حدود ۳۸۰ کیلوگرم زغال کشف و توقیف و برای متخلفین تشکیل پرونده انجام شد.

سعید جاویدبخت با هشدار به متخلفین تصریح کرد:  از کوچکترین تعرض به منابع طبیعی  چشم پوشی نخواهیم کرد و در حراست از انفال با هیچ کسی تعارف نداریم.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: در راستای طرح تشدید پیشگیری و با برخورد با متخلفین منابع طبیعی، با برنامه ریزی صورت گرفته، به صورت منظم، مستمر و شبانه روزی در همه شهرستانها حفاطت از انفال را دنبال می کنیم.

سرهنگ ابراهیم جانی نسب افزود: در ۷۲ ساعت گذشته ۴ دستگاه خودرو شامل دو دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید حامل زغال قاچاق را توقیف کردیم که مجموعا حدود ۳۸۰ کیلوگرم زغال قاچاق را حمل می کردند.

وی همچنین اضافه کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۹ کوره زغال گیری فلزی (بشکه ای)  امحاء و تعداد ۳ دستگاه اره برقی نیز کشف و ضبط شد و برای متخلفین تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی شکل گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی