تاریخ انتشار:۱۲:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدگفت:اولیای دانش آموزان در صورت داشتن شکایت از نحوه ثبت نام، توزیع کتاب، دریافت وجه غیرمجاز و ... می‌توانند از طریق تلفن اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به شماره 33229159 ارتباط برقرار کرده و شکایت خود را ارائه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدارس دولتی در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق ملزم به ثبت نام همه دانش‌آموزان متقاضی هستند و در این زمینه هیچ قصور و کم‌کاری از مدیران مدارس پذیرفتنی نیست و در صورت بروز هرگونه تخلف قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کنیم.

محمد جمالی آرند تقویت مدارس دولتی را اولویت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1403-1404 عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از 130 هزار نفر دانش‌آموز در مدارس دولتی اعم از عشایری، شهری و روستایی ثبت نام کرده‌اند و همچنان ثبت نام ادامه دارد.

وی ابراز کرد: اولیای دانش آموزان در صورت داشتن شکایت از نحوه ثبت نام، توزیع کتاب، دریافت وجه غیرمجاز و ... می‌توانند از طریق تلفن اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به شماره 33229159 ارتباط برقرار کرده و شکایت خود را ارائه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین اولیای دانش‌آموزان می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه شکایت به آدرس my.medu.ir پس از ورود، وارد صندوق شکایات شده و شکایت خود را ثبت کنند.

جمالی‌آرند با اشاره به اینکه هفته آخر شهریورماه هفته پاکسازی و آماده‌سازی مدارس است، بیان کرد: مدیران مدارس محیط با نشاطی را برای دانش آموزان فراهم کنند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی این را هم گفت: که برخی از مدارس در این استان در مکان‌های استجاری مستقر هستند و در زمینه فضای فیزیکی آموزشی مشکلاتی داریم که برای رفع این مشکلات نیازمند حضور خیرین مدرسه ساز هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی