کد خبر: ۲۶۷۹۹
تاریخ انتشار:۲۰:۵۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: سازمان غذا و دارو اسامی چندین فرآورده غذایی غیرمجاز را به دلیل نداشتن مجوز بهداشتی و جعل مستندات اعلام کرد. این محصولات شامل آدامس، شکلات، قهوه فوری و نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستند و از مردم خواسته شده تا در صورت مشاهده، نهادهای مرتبط را مطلع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا به نقل از اقتصاد ایران، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای چندین فرآورده غذایی را به دلیل نداشتن مجوز بهداشتی یا جعل مستندات به عنوان محصولات غیرمجاز معرفی کرد. از جمله این محصولات، آدامس موزی Banana Gum با نام تجاری ORION و تولید شرکت اریون فود ویانا در ویتنام برای اریون کورپوریشن کره جنوبی به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی اعلام شد.

همچنین، میوه فرآوری شده vialon، شکلات twix، قهوه فوری cofi cofi، چیپس سنتی CHIPS، نوشیدنی انرژی‌زا TUBORG و شکلات HASAR نیز به دلیل جعل مستندات یا انقضای مجوزها غیرمجاز شناخته شدند.

سازمان غذا و دارو از مردم خواسته است تا در صورت مشاهده این محصولات در بازار، مراتب را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیروی انتظامی اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای جمع‌آوری آن‌ها صورت گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار