کد خبر: ۲۶۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۰۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: شهردار یاسوج و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از بلوار‌ها و روند پیشرفت اقدامات فضای سبز شهری و همچنین از محلات کم برخوردار و اقدامات عمرانی شهری بازدید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کیوان آشنا شهردار یاسوج ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از سطح شهر و بازدید از بلوار‌ها و روند پیشرفت اقدامات فضای سبز شهری و همچنین بازدید از محلات کم برخوردار و اقدامات عمرانی افزود: تاکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت عمل در اجرای پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و آسفالت ریزی، زیر سازی، لکه گیری و بهسازی معابر و محلات، بویژه در محلات کم برخوردار و محلات هدف بازآفرینی شهری از اهم برنامه‌های شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی خواهد بود.

وی اشاره کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری طبق برنامه‌های مدون در راستای ارتقای کیفیت و زیبا سازی در بلوار‌های سطح شهر، فعالیت‌های از جمله اصلاح و وجین چمن‌ها، فرم دهی و تشتک زنی و اصلاح و ترمیم شبکه‌های آبرسانی را در دستور کار داشته است و هم اکنون در حال اجرا می‌باشد.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ضمن تشکر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری یاسوج که پیشرو در ارئه خدمات قرار دارند عنوان کرد: آسفالت مناسبت و مبلمان شهری از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری می‌باشد و یکی از ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر آن است که تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان دارد که شهرداری یاسوج با این وضعیت مالی در ارئه خدمات به خوبی تلاش می‌کند و امیدواریم با همراهی شهروندان شاهد شهری زیبا و در خور شأن باشیم.

بازدید میدانی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از سطح شهر یاسوج

بازدید میدانی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از سطح شهر یاسوج

بازدید میدانی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از سطح شهر یاسوج

بازدید میدانی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از سطح شهر یاسوج

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
همون پولی که این چهار سال به شما از طرف شهرداری داده میشود که انشاءالله حرامتان باد همون را یک جایی هزینه کنند بهتره،اگر خدا خواست به امید خدا در شورا جایی ندارید،شهر همون شهره هیچ تغییری ندارد انتخاب شهردار هم کلک به مردم بود ترافیک شهر ،مبلمان شهر ،فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل شهری و....هیچ تغییری ندارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی