تاریخ انتشار:۱۳:۵۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: سعید جاویدبخت گفت: با تلاش شبانه روزی همه نیروهای حاضر در عرصه، عملیات اطفاء حریق کوه سفید لنده انجام شد و هم اکنون پایش، خنک سازی و مراقبت عرصه در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش شبانه روزی همه نیروهای حاضر در عرصه، عملیات اطفا حریق کوه سفید لنده انجام شد و هم اکنون پایش، خنک سازی و مراقبت عرصه در حال انجام است.

سعید جاویدبخت افزود: با توجه به شیب تند، حجم پوشش گیاهی و وزش باد در منطقه و احتمال شروع مجدد آتش، امیدواریم همکاری مردم محلی با نیروهای منابع طبیعی جهت مراقبت و پایش منطقه ادامه داشته باشد‌.

وی ادامه داد: در کوه سمر کهگیلویه نیز با حضور نیروها خط آتش در دامنه ها مهار شده و با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه و مشکل دسترسی به خط آتش در ارتفاعات، بالگرد جهت هلی بورن نیروها در منطقه حاضر شد.


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد که فرماندهی عملیات اطفاء حریق را به عهده دارد اظهار کرد: با پیگیری های مستمر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با همکاری خوب مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی کشور، هم اکنون با حضور بالگرد و هلی بورن نیروها به خط آتش در ارتفاعات، امیدواریم هرچه سریعتر مهار کامل حریق را انجام دهیم.


سرهنگ ابراهیم جانی نسب ابراز کرد:  هم اکنون با حدود ۷۰ نفر نیروی منابع طبیعی و مردمی عملیات اطفاء حریق را دنبال می کنیم .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی