تاریخ انتشار:۱۳:۴۴ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: برای رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و آرامش خاطر مردم و جلوگیری از هزینه‌های سنگینی که بر هموطنان تحمیل می‌شود، باید به سمت رفع فیلتر برویم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نایب رییس کمبسیون اصل نود مجلس گفت: اکنون که کشور ما در شرایط عادی است به رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و اعضای شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد می‌دهم به سمت رفع فیلترینگ قدم بردارند.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«پیشنهاد به دولت برای رفع فیلترینگ

اعتقاد دارم برای رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و آرامش خاطر مردم و جلوگیری از هزینه‌های سنگینی که بر هموطنان برای تهیه فیلترشکن‌ها تحمیل می‌شود، باید با درایت و نظارت مناسب به سمت رفع فیلتر برویم.

در همه کشورهای غربی و پیشرفته و جوامعی که داعیه حقوق بشر و حریم خصوصی را دارند نیز فضای مجازی مدیریت می‌شود و در مواقع خاص و بنا به ضرورت‌های ملی و حاکمیتی خود، محدودیت‌های مناسب را برای دسترسی مردمشان ایجاد می‌کنند.

اکنون نیز کشور ما در شرایط عادی است و به ریاست محترم جمهور، وزیر محترم ارتباطات و اعضای شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد می‌دهم به سمت رفع فیلترینگ البته با در نظر گرفتن حریم خانواده‌ها و مبانی ارزشی جامعه قدم بردارند.»

براساس این گزارش سیّد محمّد موحّد روحانی شیعه و سیاستمدار ایرانی است که به عنوان نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس اول کمیسیون اصل نود قانون اساسی فعالیت می‌کند.

او پیشتر در دوره‌های چهارم، پنجم، ششم، هفتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از استان کهگیلویه و بویراحمد و در دوره هشتم از حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری از استان خوزستان حضور داشت.

سید محمد موحد دادستان استان فارس، چهارمحال و بختیاری و خوزستان و دادستان ویژه روحانیت استان تهران بوده‌است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی