تاریخ انتشار:۱۳:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش دانشجو در ۳ کد رشته در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه از سال تحصیلی مهر ماه امسال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ارسلان بی نیاز گفت: این رشته‌ها شامل رشته حقوق خصوصی در واحد دهدشت و دو رشته آب و هواشناسی گرایش تغییر اقلیم و اقتصاد محیط زیست در واحد یاسوج است.
وی اظهارکرد: هم اکنون ۵ کدرشته کارشناسی ارشد در واحد‌های دانشگاه پیام نور وجود دارد که دو کد رشته شامل دو گرایش ادبیات فارسی از این تعداد در واحد گچساران، دو کد رشته در یاسوج و یک کد رشته در دهدشت است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر۱۵۰ دانشجوی خانم و آقا در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تخصیل هستند.
بی نیاز تصریح کرد: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می‌توانند به پایگاه دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ دانشجوی آقا و خانم در ۶ مرکز دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده، باشت و مارگون مشغول به تحصیل هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی