کد خبر: ۲۶۷۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۴۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه پرسرلعت اف‌تی‌تی‌اچ در بستر فیبر نوری پرسرعت در استان اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با عصر دنا در تشریح خدمات ارتباطی در استان گفت: طی ۱۰ماه اخیر شاخص‌ترین کاری که شروع کردیم واگذاری سرویس‌های باند پهن مبتنی بر فیبر نوری است.

خداداد خالق‌پناه تصریح کرد: محصول این مقوله ftth فیبر نوری بوده که اینترنت با سرعت قابل قبول وارد منزل مشترک می‌شود سعی کردیم متناسب با شرایط حهانی از نظر تولید محصولات بروز شویم و این بستر را در استان ایجادکنیم.

وی، از تعریف۳۵زون برای اجرای این تکنولوژی در استان خبر داد و افزود: توسعه فیبر نوری برای واگذاری ftthدر کهگیلویه و لنده در حال اجراست. این فناوری ترکیبی فیبر نوری و کابل مسی است.
 
خالق‌ پناه گفت: در این راستا گامهای خوبی برداشته شد و استان بر اساس تعهدات استان در رتبه هشتم کشور قرار دارد.
 
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان از نظر مصرف اینترنت در صدر است،افزود: مشترکان استان از فناوری نو استقبال می‌کنند و در این راستا ضرورت پهنای باند را ایجاب می‌کند.
 
خالق‌پناه با اشاره به اینکه در ارتباطات سیار تکنولوژی ۵jرا داریم، گفت: یک سایت در فلکه ساعت یاسوج زیر بار تکنولوژی 5gرفته است.
 
وی در خصوص وضعیت ارتباطات سیار گفت: در استان ۴۱۰سایت در شهر و روستا فعال است که بخش عمده در سطح شهرهاست.
 
خالق‌پناه در خصوص اختلال در مکالمات و نقاط کور به ویژه در جاده‌های برون شهری استان گفت: در نقاط شهری با توجه به اینکه دکل‌های سایت سیار حداکثر۲۵متری بوده مرتفع‌سازی ساختمان‌ها از عوامل اختلال در سایت سیار و یک معضل است.
 
وی ادامه داد: برای رفع مشکل یک طراحی مجدد در نقاط کور انجام دادیم از سال گذشته یکسری سایت تصویب کردیم بخشی وارد شبکه شده ۱۲سایت در مناطقی از جمله بنسنحان، شرف‌آباد و امامت ۱۴و۷،ثبت، احوال و شرکت گاز در یاسوج، چهاربیشه گچساران و دهدشت ظرف ۱۰ روز آینده وارد شبکه خواهد شد.
 
خالق‌پناه با بیان اینکه رفع نقاط کور و مشکلات پوششی در سطح شهر هزینه‌های سنگین دارد، هزینه عملیات هر سایت را ۹میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در روستاها عمدتا تکنولوژی ۲gاست برای ارتقای تکنولوژی ما به عنوان یک اپراتور انجام وظیفه می‌کنیم شرح وظایف ادارات ارتباطات باید تفکیک شود پایش، سیگنال و ترافیک سنجی انجام و به اپراتورها اعلام می شود .
 
خالق‌پناه اصلاح پوشش جاده‌ای را نیازمند اجرای یکسری برنامه در مناطقی که ترافیک اجازه دهد دانست و افزود: در مناطق علی آباد و کرد لاغری ۳۰نقطه به تهران ارسال کردیم که نیاز به سایت جدید یا ارتقای تکنولوژی دارند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
باسلام از عزیزان زحمت کش کانال خبری عصر دنا خواهشمندیم بصورت جدی پیگیری بفرمایند .اینترنت منطقه شرف آباد چندماهه بشدت ضعیف شده.سپاسگزاریم
سجادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
بخدای محمد قسم هر چی خداد نوم من بیراحمد دیوم همش ادبار و ماکافاته از جمله خووادا خالق پناه.
که کی تنه نها من راس مخابرات استان؟
روز به روز من مرکز استان وضع اینترنت بدتر ویبو ای مکافات ایایه هی ایگه دازیم بهتر ویبیم!!!
زیر دکل مخابرات زندگی ایکنیم گوشیمو یا آنتن نیه یا آنتن مدام ایپره ای مکافات بارغم ایا جلو دوربین ایگه وضع اینترت در مرکز استان عالیست!!!
که بره بمیر شُل کَش مِن لَته
فارسی هم نیتره گپ بزنه مه مجبوری؟
حسین ظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
توروبه خداکمی به فکرآنتن دهی درروستای بلهدان شهرستان چرام باشید.واسه آنتن دهی بایدبری توی حیاط خونه داخل خونه آنتن دهی افتضاحه.
رضای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بزرگوار فکری بحال منطقه آبشار بکن تا برق میره آنتن هم میره حداقل آنتن نیم ساعت باشه آدم بتونه تماس بگیره یکی بدادش برسه آبشار وسط شهر هست اگر بلد نیستی بیام دنبالت نشونت بدم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی