کد خبر: ۲۶۷۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۴۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مهدی انصاریان گفت: قرارگاه جهادی شهیدستار اورنگ ذیل معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگلویه و بویراحمد خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزش، ورزشی و بهداشت و درمان و مطالبه گری را به نقاط کمتر برخورداری از استان ارائه داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ازهمکاری ۶۰ جهادگر خواهر و برادر متشکل از دانش آموز، دانشجو، طلاب خبرداد و گفت: قرارگاه جهادی شهیدستار اورنگ ذیل معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگلویه و بویراحمد با حضور و همکاری گروه جهادی شهیدمیثمی حوزه امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام و...،خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزش، ورزشی و بهداشت و درمان را به نقاط کمتر برخورداری از استان ارائه دادند.

مهدی انصاریان اضافه کرد: این گروه های جهادی از مورخ 7 تا 15 شهریور ماه خدمات مختلفی را در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی به مردم روستاهای سیوکی،اسلام آباد جلیل، خمینی آباد، تنگ تامرادی، بونه سادات ارائه دادند.


وی در عرصه عمرانی از رنگ آمیزی و شاداب سازی چهار مدرسه خبر داد و ابراز کرد:  مدارس روستاهای سیوکی، بونه سادات، تنگ تامرادی و یک مدرسه هم در روستای دلی اولاد علی مومن از جمله این مدارس هستند.


انصاریان برگزاری هیئت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبراکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، برگزاری جشن و شادی میان دانش آموزان روستاها و اهدای جوایز لوازم تحریر به دانش آموزان و کودکان برنده در جشن و مسابقات را از فعالیت های ضورت گرفته در عرصه فرهنگی برشمرد.


وی تصریح کرد: آموزش بهداشت ومشاوره، آموزش دروس کلاس های تمامی پایه های ابتدایی و پیش دبستانی در دو روستای اسلام آباد و سیوکی جلیل درس های اصلی ریاضی، فارسی، املا، هدیه، امام شناسی و پیش دبستانی و کار با کودکان، آموزش داستان نویسی و امام شناسی و آموزش کار دستی و...برگزاری دروس متوسطه اول، شامل دروس عربی، ریاضی، زبان خارجه، مشاوره تحصیلی و خانواده از جمله کلاس های برگزار شده است.

مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کلاس های احکام برای سنین مختلف در موضوعات مختلف نیز برگزار شده است عنوان کرد: کلاس مهارت های ارتباط فردی و فن بیان، کلاس های جواهر سازی در بحث اقتصادی، کلاس نمد دوزی ساخت جامدادی، جاکارتی ،کلاس روخوانی قرآن ،مشاوره فردی و خانوادگی،تمرین تیم سرود از خود دانش آموزان ،برگزاری گعده تشکیلاتی برای جهادگران
برگزاری مسابقه و بازی و ورزش برای دانش آموزان کودکان ونوجوانان از دیگر فعالیت های گروه جهادی است.

انصاریان از انجام فعالیت هایی در  عرصه بهداشت و درمان با همکاری بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان امام استان گفت و اضافه کرد: مشاوره تغذیه، آموزش بهداشت دهان و دندان و خدمات دندان پزشکی از قبیل کشیدن دندان، فیشو سیلند و وارنیش فلوراید برای دانش آموزان، جرم گیری و ترمیم دندان افراد کم بضاعت نیز از جمله فعالیت های صورت گرفته است.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال جام یادبود شهید ستاراورنگ با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خبردادو بیان کرد:این مسابقات با حضور ۸ تیم از ۵ روستای منطقه سپیدار و جلیل در سالن بخش سپیدار بمدت ۵ روز بصورت دوره ای برگزار شد، که در نهایت این مسابقات با قهرمانی تیم شهیدفرخیانی روستای سیوکی جلیل به پایان رسید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نادیا پورحقیقی
|
United States of America
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
خسته نباشید به همه برادران و خواهرانم که همیشه در این راه دلسوزانه پای کار بودن .
بسیج دانشجویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
خدا رحمت کند شهید ستار اورنگ را
آقای معاون سیاسی و فرماندار محترم،
آیا ستار اورنگ‌راضی به برگزاری انتخابات یکطرفه بود؟
استانداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
معاون سیاسی یک کار باید انجام‌می داد و آن هم برگزاری انتخابات عادلانه بود که انجام نداد
اردوی جهادی نه کار شماست و نه گناه شما را پاک می کند
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
الکی برای اینکه پول این نظام رو صرف افراد احمق کنید ، خرج فقیر و فقرا کنید!!!!! عکس های تزئینی و الکی نزارید برای پول شویی و پول خوری تون.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار