کد خبر: ۲۶۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۴۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس حوزه قضایی چاروسا از بازداشت پدر عروس و داماد خبر داد که در مراسم عروسی از سلاح استفاده شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سیدیحیی حسنی رئیس دادگستری چاروسا عنوان کرد: باید در برگزاری برنامه های و مراسمات ختم و شادی برگزار کنندگان این مراسمات حرمت بقیه مردم را حفظ کنند و آرامش مردم و بقیه خانواده ها را بر هم نزنند.

رئیس حوزه قضایی بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد تیراندازی های مختلف در سطح شهر و روستاها بودیم و سبب برهم زدن آرامش مردم شد و مردم از این وضعیت گلایه دارند.

وی با بیان اینکه تیراندازی ها در شادی و ختم را بدون در نظر گرفتن آرامش مردم انجام می دهند افزود: از امروز با کسانی که سبب برهم زدن آرامش مردم شود و در مراسمات ختم و شادی اقدام به تیراندازی کنند برخورد می کنیم.حسنی گفت: تیراندازی چه با سلاح دارای مجوز حمل و چه با سلاح غیر مجاز تحت هر شرایطی در مراسمات شادی و عزا ممنوع است.

وی از بازداشت یک پدر داماد و عروس در روز گذشته در یک عروسی خبر داد و گفت: این خانواده بدون در نظر گرفتن آرامش بقیه شهروندان شبانه اقدام به تیراندازی های مکرر کردند که به همین دلیل پدر داماد و پدر عروس بازداشت شدند.

حسنی در پایان گفت: اگر مجدد شاهد چنین مواردی باشیم قطعا برخورد خواهیم کرد و از همه شهروندان می خواهیم قبل از مراسم عروسی و مراسم ختم با حضور در مرجع انتظامی تعهدات لازم را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: هرکس در کل بخش چاروسا قصد برگزاری مراسمی را داشت ابتدا باید در کلانتری حاضر شده و اعلام برگزاری مراسم نموده و تعهد به عدم استفاده از سلاح در مراسم بدهد در غیر این صورت مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
وجهنمتون فقط حرف مفت میزنید کلااوباشگران زمینه را ازتون گرفتند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی