کد خبر: ۲۶۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۱ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
با حضور هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج:
عصر دنا: آئین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری استان کهگیلویه و بویراحمد به همت بنیاد نخبگان استان و با حضور هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد، آئین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری (رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری) استان به همت بنیاد نخبگان استان و با حضور هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، دکتر اکوانی رئیس بنیاد نخبگان اســتان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر ساله بنیاد ملی از برگزیدگان آزمون سراسری و المپیادهای دانش‌آموزی (رتبه‌های 1 تا 100 آزمون‌های سراسری ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی ، رتبه های 1 تا 40 آزمون سراسری گروه هنر و رتبه های 1 تا 10 آزمون سراسری گروه زبان‌های خارجی) و مدال‌های طلا، نقره و برنز المپیادهای دانش‌آموزی معرفی شده توسط باشگاه دانش‌پژوهان جوان تقدیر میکند.

وی افزود: این مراسم پس از تأیید نهایی توسط بنیاد ملی نخبگان و ابلاغ به بنیادهای نخبگان استانی و با هدف تشویق و آشنایی با اهداف و برنامه‌های بنیاد بر اساس استان محل تحصیل برگزیده، برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید، از آقای ‌علیرضا افتخاری جهان‌آباد، حائز رتبه‌ی ۸۵ ریاضی، و آقای سید مجتبی رضازاده، حائز رتبه‌ی ۴۳ علوم‌ انسانی، کنکور سراسری تقدیر شد.

 

 

 

 

 

دکتر کرمی: نخبگان، پویایی خود را حفظ کنند.

دکتر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج ضمن تبریک به خانواده‌ها گفت: مهم‌ترین شرطی که یک فرد نخبه باید داشته باشد، حفظ پویایی است.

وی افزود: حفظ شئون نخبگی اساس داشتن این ویزگی است و شما دانشجویان برتر در ابتدای مسیر نخبگی قرار دارید و باید با تلاش و پشتکار این مسیر را به خوبی طی کنید.

کرمی با برشمردن تسهیلاتی که دانشگاه یاسوج ویژه دانشجویان برتر اختصاص داده است گفت: ما در دانشگاه یاسوج برای دانشجویان برتر مقرری ماهیانه، اختصاص خوابگاه، تسهیلات فرهنگی و رفاهی و... تدارک دیده‌ایم.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اندرزیان: نخبگی یک نعمت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اندرزیان معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در ادامه این برنامه گفت: همه آنچه که داریم، از خداوند متعال است و این ویژگی که شما دارید، یک نعمت است.

وی افزود: خداوند به همان اندازه که استعداد می‌دهد، به همان اندازه از ما توقع دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اندرزیان تأکید کرد: خود و استعداد خودتون رو وقف توسعه و رشد کشور کنید.

وی تقویت ارتباط با خدا و دادن صدقه را در زندگی شخصی را لازم دانست و افزود: ایران اسلامی، جایی که صدهاهزار شهید دفن شده است، سرزمین پاکی است و در این سرزمین بمانید و هم استفاده کنید و هم خدمت کنید و وقت خود را به بطالت نگذرانید

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: در دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی مشارکت داشته باشید و خودتان را همچنان رشد دهید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
90 درصد آنها سوالات را خریدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
حاج اقا اندرزیان بقیه اساتید و نخبگان دانشگاه یاسوج رو فراری نده تا چه برسه به این عزیزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی