کد خبر: ۲۶۷۰۹
تاریخ انتشار:۲۲:۰۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: یک مقام ارشد حزب الله تاکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی موضع ما را تغییر نخواهند داد و فقط توقف تجاوزگری این رژیم به نوار غزه منجر به بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: به نقل از خبرگزاری شهاب، علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تنش آفرینی های نظامی اخیر رژیم صهیونیستی و تهدیدها مبنی بر آمادگی برای انجام تحرکات هجومی در داخل خاک لبنان، موضع ما را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: این تهدیدات معادلات ما را تغییر نخواهد داد و باعث عقب نشینی ما از میدان نبرد نخواهد شد.

دعموش تاکید کرد: شهرک نشینان صهیونیست فقط با توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه به خانه های خود بازخواهند گشت.

پیش از اینُ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان نیز با تاکید بر اینکه مقاومت توان ترسیم معادلات جدید در منطقه را دارد، گفت: رژیم صهیونیستی تنها یک راه پیش رو دارد و آن توقف تجاوزگری نظامی به نوار غزه است.

شیخ نبیل قاووق افزود: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف شدن است و در مقابل قدرت مقاومت از نظر دفاعی - رزمی و در سطوح نظامی و سیاسی در حال گسترش است.

وی تاکید کرد: مقاومت با پاسخ دادن به تجاوزهای رژیم صهیونیستی ثابت کرد که در مقابل تهدیدات، یاوه گویی ها، ناوشکن ها و ناوهای هواپیمابر تسلیم نمی شود.

شیخ نبیل قاووق ادامه داد: مقاومت تضعیف جبهه های پشتیبانی را قبول نخواهد کرد و در حمایت از غزه پیشرو خواهد بود و دشمن صهیونیستی تنها یک راه برای نجات شهرک نشینان صهیونیست و بازگرداندن آنها به خانه هایشان دارد و آن توقف تجاوزها به نوار غزه است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اضافه کرد: دشمن قدرت خروج از بحران و معادلاتی را که هر روز مقاومت وضع می کند، ندارد. رژیم صهیونیستی وارد مسیر عقب نشینی و اعتراف به شکست شده، در حالیکه مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین و عراق وارد مسیر پیروزی راهبردی و تاریخی شده و این امر تنها به سود محور مقاومت است.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی علیرغم یاری گرفتن از ناوها و ناوشکن های آمریکایی و همچنین تهدیدات، فشارها و ترورها، توان نابودی غزه را نخواهد داشت، زیرا تصمیم مقاومت در منطقه ثابت و محکم است و راهی جز پیروزی ندارد.

به گزارش ایرنا، به دنبال عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان هم با هدف سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزگری های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنوب لبنان باعث فرار هزاران شهرک نشین صهیونیست از شمال فلسطین اشغالی شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی