کد خبر: ۲۶۶۹۵
تاریخ انتشار:۲۱:۳۸ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز صبح، مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پدیده سواحل کیش و دیگر جزایر خلیج فارس خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: مجتبی حمزه نژاد با اشاره به اینکه بعدازظهر وزش باد جنوب غربی برروی دریا و ناپایداری جوی در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود، گفت: امروز بعدازظهر در تنگه هرمز، وزش باد‌های جنوب غربی پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق احتمال خواهد بود.

او افزود: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و در سایر نقاط که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: دریا صبح نسبتاً آرام، اما در بعدازظهر با وزش باد‌های جنوب غربی در محدوده دریایی استان بویژه تنگه هرمز متلاطم پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود تردد شناور‌ها بویژه شناور‌های سبک و صیادی در بعدازظهر با احتیاط لازم در نظر گرفته شود.

او گفت: این شرایط جوی و دریایی فردا سه شنبه در استان پیش بینی و از لحاظ دمایی، از امروز تا چهارشنبه بیست و یکم شهریور، افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دمای بیشینه در سطح استان مورد انتظار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار