کد خبر: ۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار:۲۳:۲۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: رائفی‌پور نوشت: اولین و بزرگترین جرم افراد قائل و عامل به شفافیت این است که برای مردم معیار قیاس فراهم می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نامه نیوز: تلاش امیرحسین ثابتی برای خودنمایی و حاشیه سازی با موضوع خانه سازمانی و وام ودیعه مسکن همچنان ادامه دارد و واکنش‌هایی نیز به همراه داد.

مثلا رائفی‌پور در واکنش به او نوشته: اولین و بزرگترین جرم افراد قائل و عامل به شفافیت این است که برای مردم معیار قیاس فراهم می‌کنند

پس از آن مردم دائما می‌پرسند و می‌گویند:

- فلانی شفاف بود چرا تو شفاف نیستی؟

- اگر شفافیت عوارضی دارد چرا مانند فلانی تو نیز عواقب آن را به جان نمی‌خری؟

-وقتی شفاف نیستی لابد ریگی در کفش داری و …

گفتنی است، امیرحسین ثابتی در توییتی نوشته بود: نسبت اصولگرایان و اصلاح طلبان با شفافیت مثل "جن و بسم الله" است! در هرچه اختلاف داشته باشند در "پنهان کاری" وفاق دارند.

رسما توضیح دادم که مساله خانه سازمانی نیست، "وام ودیعه مسکن" را نگرفتم، خودشان را به نادانی زده اند و میگویند خانه سازمانی برای نمایندگان تهران نیست!

972457_562

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی