کد خبر: ۲۶۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۴۹ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر قطعی بودن انتقام، گفت: این معما زمانی حل خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سردار سرلشکر حسین سلامی امشب در کنگره سرداران و ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد که در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار شده بود، اظهار کرد: ما مرجع وحدت در جهان شدیم از مسلمانان تحت ظلم دفاع کردیم و خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن تنبیه شد و از بلاد اسلامی گریخت،افزود: جبهه اسلام گسترده شد جوانان ما با سایر بلاد اسلامی به هم پیوستند از حرم اهل بیت و ناموس دفاع کردند دشمنان را فراری دادند. امروز این نبرد در فلسطین متمرکز شده است ولی دشمنان ما افسرده منزوی و منفورند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این امریکا که به اسراییل سلاح می دهد تا خانواده فلسطین را زیر برج‌ها دفن کنند کسانی هستند که به تدریج در حال دفن شدن در گورستان تاریخ هستند. هویت فلسطین در قلب دانشگاهای اروپا دیده می شود در قلب مسلمانان زنده است دشمنان مسلمانان اما افسرده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه رژیم غاصب در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است،تصریح کرد: کابوس عمل قطعی ایران،آنها را شب و روز می لرزاند. اینها نمی‌توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند پایان حیات سیاسی آنها را می بینیم مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شده و آشفته هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جنگ به سرزمینشان کشیده شده راه نجاتی نیست هر لحظه منتظرند طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت. کی، کجا و چگونه؟ حتما متفاوت عمل خواهد شد این معما زمانی برای همه حل می شود.
نباید فکر کنند می‌زنند و می‌گریزند. می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند.

وی ادامه داد: درسهای بزرگی خواهند آموخت عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند.

سردار سلامی با بیان اینکه این ملت ایستاده است، مقاوم است و نمی‌شکند، بزرگ است و به خداوند متکی است، گفت: با رهبر حکیم و جانبازش ما مطمئنیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: شهیدان به ما یاد دادند برای زندگی عزتمندانه نباید از مرگ ترسید شهیدان نشان دادند آنها هستند که به کوههای بلند سرسختی می بخشند و به صخره ها استحکام می دهند. همه وجودمان متعلق به آنان است اگر این عزیزان نبودند که در رمل‌ها در کنار سواحل رودخانه‌ها بر روی کوهسارها در میانه دشت‌ها از حیثیت و ناموس و عزت ملت دفاع کنند دشمن بیرحمانه می آمد و ذلت را بر سرزمین حاکم می کرد.

وی افزود: هیچ قومی ذلیل نشد جز انکه دشمن در عمق سرزمین او پای گذاشت
شهدا رمز بزرگی و اسرار جاودانگی هستند باید از آنها تجلیل و به انها افتخار کنیم
باید ایستاد نباید ترسید مخصوصا برای ملتی که به خداوند ایمان دارند مرگ در راه شرافت و حاکمیت ارزش های اسلام چیزی جز حیات ابدی نیست شهیدان هوشمندانه عمل کردند.

وی با بیان اینکه اینجا سرزمین هدایت علوی و سرزمین قیام حسنی و حسینی و سرزمین خمینی و خامنه ای است،ادامه داد: اگر بندهای وابستگی به بیگانگان گسسته شد، به اقتصاد کشور نفس داده و حیات اقتصادی کشور ادامه یافت تحریم با مقاومت شکست و با ایستادکی کم اثر شد این ادامه راه شهیدان بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی‌طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
درود بر خامنه ای
سلام بر شهيدان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار