کد خبر: ۲۶۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده پیشین مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه یادواره شهدا عاملی مهم برای انتقال ارزش‌ها است گفت: مردم باید حق شهدا را با مشارکت در یادواره‌های شهدا ادا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهدی روشنفکر در پیامی ضمن دعوت به حضور با شکوه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد آورده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
در لحظه های پر شور و شوق برگزاری بزرگترین و بی نظیر ترین رویداد فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد ،دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ لاله به خون خفته دیار حماسه آفرینان و خطه همیشه در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ایران عزیز در ساحل پرخروش و پر خاطره بشار یاسوج هستیم .

به عنوان عضو کوچکی از خانواده های معظم شهدا و ناچیزی در خیل عظیم جانبازان و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد که در عنفوان جوانی دستی بر آتش، آن جبهه های انسان ساز داشتم در مدت سه سال اخیر از نزدیک شاهد مجاهدت های دست اندرکاران ، این کنگره عظیم بودم و بر بازوان پرتوان سرداران رشید و فرماندهان عزیز و جوانان بسیجی و پاسدار و سرباز و آحاد مردمی که در این رویداد بزرگ به نحوی نقش آفرینی کردند بوسه می زنم . از مساعدت های دولت خصوصا استاندار محترم ،فرمانداران و دستگاه های اجرایی که همزمان با سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح در این راه در حال تلاش بوده و هستند ،صمیمانه تشکر می کنم.

شهدا محور وحدت و منشاء خیر و برکت و عامل اساسی پیشرفت ها و سربلندی ایران اسلامی اند که هر چه داریم از شهدا هست اینک که دو هزار شهید در روزهای نخست ربیع الاول ما را به مهمانی فراخوانده اند ، بنده هم به نوبه خودم از آحاد مردم شهید پرور استان در خواست می نمایم تا با حضور پرشور در این کنگره عظیم که امشب در پارک مهر ورزی با حضور مهمانانی ارزشمند از سراسر کشور برگزار می گردد ،برگ زرین دیگری را در کارنامه ولایتمداری و حضور انقلابی خود ثبت و ضبط نمایند .
مهدی روشنفکر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
آقای روشنفکر بفکر جوانان نه شغلی دارند نه درآمدی نه ازدواج کردن نه مسکن نه جهیزیه دارند نه آینده‌ای و فارغ‌التحصیل دانشگاه هستند برای ادامه راه همین شهدا فرداها از کشور دفاع کنند نه بخاطر فقر و بیکاری خودکشی کنند یا طلاق بخاطر مهریه بخصوص در شهرستان کهگیلویه دهدشت امار اورژانس دهدشت مطالعه غ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار