کد خبر: ۲۶۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۴۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: اخذ مجوز دفتر نمایندگی بخش پاتاوه صورت گرفته که در روزهای آتی با حضور مسئولین استانی بهره برداری و نیرو ها امدادی مستقر میشوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار عصر دنا گفت: پس از راه اندازی شعب در مناطق لنده مارگون و دفاتر نمایندگی دیشموک و سرفاریاب اخذ مجوز دفتر نمایندگی بخش پاتاوه نیز صورت گرفته که در روزهای آتی با حضور مسئولین استانی بهره برداری و نیرو ها امدادی مستقر میشوند.

کاظم فلاحی دوست اضافه کرد: مطالعات اجرایی این زیرساخت انجام شده و همچنین زمین مورد نیاز احداث دفتر نمایندگی هلال احمر بخش پاتاوه تامین شده است.وی با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان دنا به دلیل کوهستانی بودن این منطقه ابراز کرد: تقریبا هفته ای دو عملیات امدادی در مناطق کوهستانی دنا داریم که امید است راه اندازی این دفتر نمایندگی امداد رسانی را آسان تر گرداند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد افزود:تلاقی رودخانه ها یاسوج و چیتاب و آبراه های اصلی در این محدوده باعث افزایش امار غرق شدگی شده است که وجود دفتر نمایندگی جهت پوشش عملیات امدادی مناطق زیلایی ، سادات محمودی، تمنک و.. که دسترسی کاملی به شهر سیسخت نداشتند لازم است.


فلاحی دوست تصریح کرد: در جهت تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر آموزش های لازم به جوانان داده خواهد شد.

وی در رابطه با تقویت بخش لجستیک این مناطق گفت: 15 ماشین کمک دار جدید دوکابین و آمبولانس در اختیار ما قرار گرفته که 9 دستگاه وارد انبار شده یک دستگاه خودروی کمک دار چهار هزار و پنج دستگاه آمبولانس در گمرک در حال ترخیص است.

وی با بیان اینکه 12 آمبولانس از قبل در اختیار هلال احمر بوده عنوان کرد: در بخش پایگاه های امدادی در صدر قرار گرفتیم  و تیم واکنش سریع  اقایان در حال آموزش و تیم بانوان در مرحله اخذ مجوز است که راه اندازی تمامی این تیم های امدادی نیازمند خودروی امدادی و آمبولانس است لذا علاوه بر 15 خودرو و آمبولانس اضافه شده  از 12 امبولانس موجود نیز بهره خواهیم برد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
واقعا متاسفم برا نماینده قبلی آقای روشنفکر ، فرماندار بویراحمد و اون همه مدیرکل که اهل بخش لوداب هستن ،خصوصا همین آقای فلاحی دوست که بچه همون منطقه س،چرا برا همه مناطق کار میکنید اما یه نگاهی به منطقه لوداب نمیکنید،از جاده پاتاوه دهدشت که میرید برا یه روستا سه تابلو زدن اما برای لوداب دریغ از یک تابلو،متا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی