تاریخ انتشار:۱۸:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: نشست تعاملی بنیاد شهید استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دکتر جاودان سیرت؛ رئیس دانشگاه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سعید جاودان سیرت؛ رئیس دانشگاه در این نشست اظهار داشت: مات همواره در این مجموعه تلاش نموده ایم تا مشکلات و معضلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران را حل و فصل نماییم.

دکتر سعید جاودان سیرت به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و تاکید کرد: در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است که امیدوارم مثمر ثمر واقع گردند.

تاکید کرد: در زمینه اشتغال و سهمیه خانواده شهدا و ایثارگر همه اقدامات لازم انجام و امتیازات لازم تاکنون انجام شده است.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: همانطور که جوانان کهگیلویه وبویراحمد در جبهه‌های جنگ و عرصه میدان جهاد پیشتاز بودند و خود را برای میدان جنگ آماده و مهیا کردند و به میدان جنگ رفتند از همین رو از نظام نیز توقعاتی و مطالباتی دارند نظام باید به آن‌ها بها دهد و در رفع مشکلاتشان کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین خرم روز تصریح کرد: جامعه شهدا و ایثارگران انتظار دارند که قوانینی که مرتبط با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران است چه در عرصه مسکن و اشتغال و چه در بقیه موارد همگی اجرایی شوند.

وی اذعان داشت: یکی از سازمان‌ها که ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با جامعه شهدا و جانبازان دارد دانشگاه علوم پزشکی و آن هم بخش سلامت و بهداشت جامعه ایثارگری است.

حجت الاسلام و المسلمین خرم روز با بیان اینکه بخش سلامت و بهداشت جانبازان بیمارستان سلمان نیاز بیشتری توجه دارد، تاکید کرد: در بحث اشتغال نیز انتظار می‌رود که سهمی را از لحاظ قانونی و آنطور که قانون تعیین کرده به جامعه ایثارگران اختصاص داده شود؛ و‌ی ادامه داد: در بحث آموزش و در بحث تجهیزات نیز انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی نگاه ویژه‌ای به جامعه شهدا و ایثارگری داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار