کد خبر: ۲۶۵۵۱
تاریخ انتشار:۲۰:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر بهترین شروع را در ادوار تاریخ این مسابقات داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مشرق: تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تاکنون و در پایان هفته سوم از ۹ امتیاز ممکن ۷ امتیاز کسب کرده و پس از سپاهان و تراکتور این تیم در رده سوم جدول قرار دارد.

ملوان در حالی توانسته چنین شروع خوبی را در لیگ برتر آغاز کند که در تاریخ حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر سابقه نداشته که در ۳ هفته ابتدایی این تیم به ۷ امتیاز دست یابد و مازیار زارع و شاگردانش تاریخ سازی کرده اند.

این شرایط برای ملوان در حالی رقم خورده که زارع در حدود یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و در پایان هفته دوم نیز مدیریت این باشگاه با تغییراتی مواجه شد و با جدایی رامبد رشیدی راد، ناخدا امینی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

رضا غندی پور نیز در این ۳ بازی توانسته ۳ بار دروازه حریفان را باز کند و همراه با امیرحسین حسین زاده در صدر جدول آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

ملوانی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر باید به مصاف سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بروند و باید دید زارع و شاگردانش از این بازی حساس سربلند از زمین خارج خواهند شد یا خیر. این دیدار روز جمعه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی