کد خبر: ۲۶۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۲۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های کهگیلویه به نمایندگی از 50 پروژه در حالی بود که همزمان با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون عمرانی استاندار پروژه‌های چرام در حال انجام بود و این تداخل باعث سردرگمی و اتلاف وقت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های کهگیلویه امروز در حالی با حضور نماینده مردم در مجلس، معاون عمرانی استاندار، مدیران کل و فرماندار کهگیلویه برگزار شد که همزمانی با برنامه‌های چرام باعث سردرگمی و اتلاف وقت خبرنگاران و مسئولین شرکت کننده شده بود.
 
بر اساس اطلاعیه فرمانداری قرار بود ساعت 8 و نیم صبح امروز پروژه حذف نقاط حادثه‌خیز تنگ پیرزال به عنوان اولین پروژه کلنگ‌زنی و سپس چند پروژه به نمایندگی افتتاح یا کلنگ‌زنی شود؛این پروژه‌ها شامل افتتاح تکمیل محور دهدشت-چرام، افتتاح جاده بین مزارع طولیان، کلنگ‌زنی برق‌رسانی به مسکن ملی، افتتاح مسکن روستایی در سرپری و کلنگ‌زنی مدرسه روشن‌آباد اعلام شده بود.
 
از ساعت اولیه صبح خبرنگاران خود را به محل اولین پروژه یعنی تنگ پیرزال رساندند اما مسئولین به افتتاح پروژه‌های شهرستان چرام مشغول بودند و همین باعث معطلی بیش از یک ساعته خبرنگاران شد.
 
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛
 
خبرنگاران، فرماندار کهگیلویه ،مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر همراهان به محل دومین پروژه که افتتاح محور چرام بود رسیدند با این حال نماینده و معاون عمرانی استاندار هم چنان در مسیر چرام به کار افتتاحیه‌ها مشغول بودن. امام جمعه دهدشت هم دقایقی قبل از اذان ظهر به جمع ملحق شد و با اقامه نماز ظهر و عصر اهمیت نماز اول وقت را به گوشزد کرد.
 
نماینده مردم در مجلس در افتتاح جاده چرام به دهدشت شرکت نکرد اما برای پروژه بعدی یعنی افتتاح یک باب منزل مسکونی در روستای سرپری حضور داشت.
 
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛
 
گفته می‌شد بهسازی یک واحد مسکونی روستای سرپری 60 هزارمین واحد بهسازی شده روستایی استان است. مالک این خانه مسکونی گفت که سه سال برای تکمیل بهسازی زمان صرف شده است.
 
افتتاح جاده بین مزارع و پل طولیان از دیگر پروژه‌ها بود که به نمایندگی از پروژه‌های جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.
 
کلنگ‌زنی مدرسه روشن آباد که قرار بود توسط سازمان نوسازی مدارس انجام شود لغو و از لیست پروژه‌های امروز خارج شد.
 
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛

عبدالرحمن توفیقیان در آیین افتتاحیه جاده چرام در ابتدا تحلیل‌های رسانه‌ها در خصوص جاده چرام به دهدشت را اظهارات نسنجیده و زیر سؤوال بردن مسئولین توصیف کرد سپس گفت با نقد رسانه‌ها و توصیه حکیمانه ائمه جمعه بالاخره به اینجا رسید و باید با احتیاط بگوییم تکمیل است؛ چون هنوز کار دارد.
 
فرماندار چرام با اشاره به اینکه این محور پروژه پیشرو دو شهرستان کهگیلویه و چرام است،گفت: در اجرای پروژه بیشتر از آن که به بضاعت خود می‌اندیشیدیم به کرم پیمانکار فکر می‌کردیم .پیمانکار پای کار بود زحمت کشید تا به اینجا رسید اما هم چنان حلقه تکمیلی پروژه مانده و باید تکمیل شود.
 
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛
 
توفیقیان افزود: بیشترین رقم اعتباری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان را به این پروژه اختصاص دادیم. اظهارات فرماندار چرام واکنش یک فعال رسانه را در پی داشت.علی یاریزاده خطاب به معاون استاندار گفت: مدیر شما ضعف و ناکارآمدی خود را به گردن رسانه‌ها می‌اندازد. رسانه‌ها بیانات ائمه جمعه را انعکاس دادند چطور سخنان ائمه جمعه را توصیه حکیمانه و انعکاس آن را نسنجیده می‌نامند؟
 
جلال داورپناه پیمانکار محور دهدشت-چرام همه سخنانش را تمجیدی و حول تشکر و قدردانی از مسئولین و البته مالکان زمین‌های روستاهای حاشیه این جاده ایراد کرد.

حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛

داورپناه در بخشی از سخنانش با تعریف از عملکرد ذولفقاری مدیر سابق شهرسازی چرام گفت: از مردم چرام انتظار می‌رود در انتخابات شورای شهر او را به عنوان نفر اول راهی شورای شهر کنند! پیگیرتر از او کسی را نمی‌شناسم.داورپناه هم چنین ادعا کرد طی چهار سال موحد اندازه 10 سال اعتبار به شهرستان آمده است.

سید حمزه محقق‌زاده در مراسم افتتاح محور دهدشت به چرام در واکنش به نقدهای کاربرهای مجازی نسبت به عملکرد مسئولین اظهار کرد: حاصل 10 ماه فعالیتم در فرمانداری این است که از بس مشغول زمین زدن همدیگر می‌شویم فرصت کار کردن پیش نمی‌آید.
 
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛
 
فرماندار کهگیلویه گفت: گاهی مسئولین از ترس تخریب‌های فضای مجازی و نقدهای ناجوانمردانه فرصت گزارش ندارند محقق‌زاده با بیان اینکه می‌دانم ترکش‌ها به سمت من می‌آید اما بگذارید بگویم ادامه داد: در منطقه ما افراد غیر متخصص در همه موارد ورود می‌کنند و خود را کارشناس می‌دانند. وی اضافه کرد: نقد ایراد ندارد اما حق و انصاف را کنار نگذاریم.
 
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین افتتاحیه تکمیل محور دهدشت به چرام با انتقاد از هجمه‌های غیر منصفانه در فضای مجازی و ایجاد یأس و نا امیدی در شهرستان گفت: تعدادی که خبرنگار نیستند با نقدهای غیر اصولی که دارند حرمت رسانه‌ها و خبرنگاران واقعی را خدشه‌دار می‌کنند.
 
امام جمعه کهگیلویه افزود: ما به شدت در فضای مجازی آسیب زده هستیم تعدادی ک خبرنگار نیستند به رسانه‌ها و خبرنگاران واقعی ضربه می‌زنند، خبرنگاران باید از شرافت و قلم و زحماتشان دفاع کنند.
 
وی با بیان اینکه برخی در استان ما به اسم خبرنگار زحمات عزیزان رسانه را هدر می‌دهند،گفت: نقد اصولی و منصفانه زمینه پیشرفت است اما بدگویی و تخریب به اسم نقد از سوی برخی در فضای مجازی درست نیست.
 
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛
 
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: استاندارد جاده ۱۲۰کیلومتر در ساعت است معلوم است که سرعت غیر مجاز در هر جاده‌ای حادثه می‌آفریند، باید به جای تقبیح اصل کار، فرهنگ رانندگی تبلیغ شود.
 
وی ادامه داد: بنده قصد دفاع از مسئولین ندارم اگر چه هر جا مسئولی عملکرد خوب داشته باشد بیان می‌کنم اما این طور نیست که مسئولین بی‌تفاوت باشند. غالب مسوولین تلاش می‌کنند جاهایی اعتبار نیست و نمی‌توانند کار کنند و جاهایی کم کاری می‌شود.
 
امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه ما هم از داغدار شدن خانواده‌هایی که عزیزی در جاده از دست بدهند نگرانیم اما برای همدردی دنبال فالور بودن جفاست.
 
وی تأکید کرد: بدگویی، تخریب و سیاسی کاری آفت است جاهایی جاده را به جای آسفالت نقره کاری هم کنند ایرادهایی دارد . نقد محترمانه منصفانه ضروری است به منزله بی احترامی نباید باشد.
 
حجت‌الاسلام سید محمد موحد در آیین کلنگ‌زنی حذف نقاط حادثه‌خیز تنگ پیرزال این پروژه را دغدغه اساسی مردم خواند و گفت: در این پروژه پل‌ها حذف و مسیر ایمن‌سازی خواهد شد.
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای 500 متر این جاده را 11 میلیارد تومان از اعتبارات راهداری اعلام کرد.
 
موحد گفت: از همه کسانی که برای حل مشکلات مردم دغدغه دارند و سعی دارند گره‌ای از کار مردم باز شود تشکر می‌کنم.
 
وی با اشاره به ظرفیت گردشگری این منطقه بیان کرد: هر چه برای هموار شدن این مسیر هزینه شود ارزشمند است.موار شدن این مسیر هزینه شود ارزشمند است.
حاشیه و متن افتتاح پروژه‌های عمرانی کهگیلویه؛
 
نماینده مردم کهگیلویه جاده تنگ به سادات و از سادات به میان تنگان را هم نیازمند اصلاح دانست و گفت که برای اعتبار آن رایزنی خواهم کرد.
 
علی محد روستا در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در جمع خبرنگاران گفت: سایت1010 واحد مسکن ملی دهدشت از سایت های خوب استان است این طرح خود مالکی است مالکین با تسهیلات بانک تا سقف 55 میلیون تومان برای هر واحد در حال انجام است.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:برق مسکن ملی با اعتبار 12 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
 
وی با بیان اینکه یکی از کارهای خوب نهضت مسکن ملی تأمین سرانه عمومی است،گفت: مصوب کردیم فضای سبز ، آموزشی، درمانی مذهبی و بهداشتی در این سایت دیده شود. راستا تأکید کرد: کیفیت ساخت مورد توجه و اهمیت است ناظرین بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و نظام مهندسی مرحله‌ای رصد می‌کنند هم چنین از بتون و میلگرد با کیفیت در ساخت شخصی‌ساز استفاده می‌شود.
 
 
این مسئول با بیان اینکه رویکرد ما تکمیل پروژه‌هاست،افزود:۱۹۲میلیارد تومان پروژه امروز در چرام پروژه افتتاح شد. وی ادامه داد: در کهگیلویه ۲۷۰میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
 
روستا گفت: ۸۰۰میلیارد تومان قرارداد ماشین آلات امضا شده و برای هر شهرستان حداقل سه دستگاه راهداری تأمین خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
سلام محقق بزودی اولین فرمانداری هست عزل میشود فکر نکنید این همه تبعیض و قوم‌ گرایی و دخالتهایی که بلحاظ عدم تجربه و دلخوش کردن طیف همفکری خودت اینجوری ازتون میگذرند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی