کد خبر: ۲۶۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۴۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
در آیین افتتاحیه محور دهدشت-چرام مطرح شد
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: برخی خبرنگارنماها با نقدهای غیر اصولی حرمت رسانه‌های واقعی را خدشه‌دار می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در آیین افتتاحیه تکمیل محور دهدشت به چرام با انتقاد از هجمه‌های غیر منصفانه در فضای مجازی و ایجاد یأس و نا امیدی در شهرستان گفت: تعدادی که خبرنگار نیستند با نقدهای غیر اصولی که دارند حرمت رسانه‌ها و خبرنگاران واقعی را خدشه‌دار می‌کنند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: ما به شدت در فضای مجازی آسیب‌زده هستیم تعدادی ک خبرنگار نیستند به رسانه‌ها و خبرنگاران واقعی ضربه می‌زنند،خبرنگاران باید از شرافت و قلم و زحماتشان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه برخی در استان ما به اسم خبرنگار زحمات عزیزان رسانه را هدر می‌دهند،گفت: نقد اصولی و منصفانه زمینه پیشرفت است اما بدگویی و تخریب به اسم نقد از سوی برخی در فضای مجازی درست نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: استاندار جاده ۱۲۰کیلومتر در ساعت است معلوم است که سرعت غیر مجاز در هر جاده‌ای حادثه می‌آفریند، باید به جای تقبیح اصل کار، فرهنگ رانندگی تبلیغ شود.

وی ادامه داد: بنده قصد دفاع از مسئولین ندارم اگر چه هر جا مسئولی عملکرد خوب داشته باشد بیان می‌کنم اما این طور نیست که مسئولین بی‌تفاوت باشند. غالب مسوولین تلاش می‌کنند جاهایی اعتبار نیست و نمی‌توانند کار کنند و جاهایی ممکن است کم کاری مشود.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه ما هم از داغدار شدن خانواده‌هایی که عزیزی در جاده از دست بدهند نگرانیم اما برای همدردی دنبال فالور بودن جفاست. وی تأکید کرد: بدگویی، تخریب و سیاسی کاری آفت است جاهایی جاده را به جای آسفالت نقره کاری هم کنند ایرادهایی دارد. نقد محترمانه منصفانه ضروری است به منزله بی احترامی نباید باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
هرکس در رشته تخصصی خودش نظر دهد و حرف بزند خیلی بهتر است..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.