تاریخ انتشار:۱۳:۲۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه۹۸ شهید استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امروز حسینیه ثارالله به پاسداشت ۹۸ شهید یادگار کربلای معلی پذیرای خانواده های شهدا و عموم مردم بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگلویه و بویراحمد در ابتدای این اجلاسیه ضمن تشکر از حاظرین در این اجلاسیه گفت:جنگ کنونی دشمن یک جنگ ترکیبی است که با هدف در دست گرفتن افکار عمومی برای تغییر جایگاه شهدا آغاز شده است.

سردار کیقباد مصطفایی اضافه کرد: این اجلاسیه جهت گرامی داشت ۹۸ شهید امنیت نیروی انتطامی برگدار سده ک تسلی بخش دل خانواده های این شهدا و یادآور این باشد که جایگاه کنونی همه ما مرهون خون شهدایی است که خالصانه جان فدا کردند.

وی اشاره کرد:نیروی انتطامی ۹۸ شهید گلگون کفن و ۶۵۰ جانباز دارد که برخی جانبازان صد درصد هستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت شهدای امنیت ابراز کرد: ارسال رسل جهت قرار گرفتن انسانها در مسیر صحیح  و نجات از گمراهی بوده است.

آیت الله حسینی فرورفتن در مقامات دنیوی را عامل سقوط از بهشت دانست و گفت:فلسفه بعثت پیامبر تزکیه نفوس بوده و هست.

وی در ادامه گفت: خداوند بهای سنگینی برای اسلام پرداخت کرده و آن ائمه معصوم و خون خدا بوده است.ثارالله مقدس است ک این لقب گرفته و خون خواهش خداست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج ضمن بیان اینکه در طول زمان از بعثت تاکنون همیشه عده ای ب دنبال فروپاشی اسلام بوده و هستند اضافه کرد: امروز نیز این توطئه‌ها وجود دارد و اگر دولت ناکارامد باشد مردم ناامید میشوند واحساس ناامنی در بین مردم ناامیدی از نظام را به دنبال دارد.

آیت الله حسینی با بیان اینکه یاسوج ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که حضور ۱۰ نفر خطاکار میتواند کل شهر را بهم بریزند ولی انچه مهم است امنیت اسلام و جان و مال مسلمین است الالخصوص ک در مقابل ما دشمنانی چون رژیم صهیونیستی است.

وی بااشاره به جایگاه حجاب و حیا در جامعه گفت:رژیم صهیونیستی ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی را راهکار فروپاشی اسلام دانسته چرا که کسی ک در فساد و گناه غرق شود اصول ووفروع دین راانکار میکند و خدا و اسلام را منکر می شود.


در ادامه این اجلاسیه جانشین و معاون هماهنگی ناجا با بیان اینکه درجامعه کنونی پدیده های مختلف سعی در تغییر افکار عمومی دارند عنوان کرد: برگزاری چنین اجلاسیه هایی میتواند موثر و امید بخش و زنده نگهدارنده یاد ونام شهدا باشد. 

این مسئول با اشاره ب این که در زمان انقلاب بیشترین دلاورمردان از این دیار بوده است عنوان کرد: درحال حاظر در سطح کشورچنین اجلاسیه هایی در این استان با بیشترین استقبال همراه بوده است و ما فراموش نمیکنیم و قدردان هستیم .

وی بااشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت:در قران فوز عظیم و عند ربهم یرزقون هستند بالاترین افتخار مقام شهید این است که بااولین قطره خون گناهانشان بخشیده میشود و بلافاصله وارد بهشت میشوند و همگان به جایگاهشان غبطه میخورند.

وی گفت:ب گونه ای باشیم ک شرمنده روی شهید ولی امر مسلمین و خانواده شهدا نباشیم امروز دشمنان در پی ایجاد انجراف در راه شهید است. 


وی با اشاره به مراسم شهید رنجبر تصریح کرد:این مراسم به گونه ای برگزار شد ک مقام معظم رهبری نیز قدردان شما بودند و هستند.

اجلاسیه ۹۸شهید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شداجلاسیه ۹۸شهید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شداجلاسیه ۹۸شهید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شداجلاسیه ۹۸شهید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شداجلاسیه ۹۸شهید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شداجلاسیه ۹۸شهید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.