تاریخ انتشار:۱۳:۳۷ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
بمناسبت هفته دولت در راستای توسعه و حضور در بازارهای بین المللی صورت گرفت:
عصر دنا: همایش آموزشی " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" ویژه مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در راستای توسعه بازار و حضور در بازارهای بین الملل برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش با عنوان " تجارت بین الملل با محوریت صادرات و واردات" با حمايت شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در یاسوج برگزار گردید .

سید صدرا درست گفت:اين همايش که در محل سالن همایش های شرکت شهرکهای صنعتی با همکاری کلنیک کسب و کار استان برگزار گردید مديران واحدهاي صنعتي و تولیدی و فعالان اقتصادی با مفاهیم و قوانین تجارت ، چگونگی صادرات به خارج و واردات کالا آشنا شدند .

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایتهای نرم افزاری از صنایع کوچک افزود: از اهم از اقدامات شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی، بهبود و ارتقای مهارتهای مدیران و شاغلین کسب و کار های كوچك و متوسط در حوزه های توسعه صنعتی و کارآفرینی، توسعه بازار و تامین مالی است و در اين زمينه از برگزاري دوره هاي آموزشي و همايش هاي تخصصي حمايت مي كند.

سید صدرا درست افزود: این همایش نیز با ایجاد زمینه آشنایی با چگونگی واردات و صادرات، فرصت‌های بی‌شمار پیشروی کسب‌وکارها و صنایع مختلف را معرفی و به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد تا با مفاهیم تجارت بین الملل ارتباط برقرار کرده و زمینه گسترش روابط تجاری خود را ایجاد نمایند.

سرپرست شركت شهرك هاي صنعتي کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری پنل پرسش و پاسخ در این رویداد با موضوع بحران های پیش رو مدیران جوان و صنعتگران در حوزه بازار، واردات و صادرات برای راهنمایی بهتر به صنعتگران از ديگر برنامه هاي اجرا شده در این همايش بود .

درست گفت: حمايت از ارائه آموزش هاي مهارتی، مدیریتی و کارشناسی تخصصي و كاربردي به واحدهاي صنعتي در رئوس برنامه های اين شركت قرار دارد و اين دوره ها و آموزش هاي تخصصي مربوط به حوزه تولیدی و اقتصادی تا پایان سال جاری بصورت مستمر برگزار می شود .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی