کد خبر: ۲۶۴۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۲۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: سید علی ملک‌حسینی از دادستانی یاسوج خداحافظی و سید وحید موسویان از قضات جوان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین وی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی ملک‌حسینی از دادستانی یاسوج خداحافظی و سید وحید موسویان از قضات جوان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین وی می‌شود.

سید وحید موسویان از قضات جوان، باتجربه و قانون‌مند استان کهگیلویه و بویراحمد است. وی در تیرماه 1401 به‌عنوان مدیر برتر قوه قضائیه شناخته شد. موسویان پیش‌ازاین معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

سید علی ملک حسینی از قضات خوش‌نام و دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که طی پنج سال سکان‌داری در این سمت توانست در زمینهٔ‌های قضائی نامی نیکی از خود بجای بگذارد.

ملک حسینی در این پنج سال به‌خوبی بر همه مسائل قضائی استان واقف بود و در همه مسائل به موقع توانست در سریع‌ترین زمان ممکن ورود کند.

حضور به‌موقع در پروند کثیرالاشاکی بهمئی و لنده، دستورات قاطع درزمینهٔ امنیت اجتماعی و حتی حضور در همه صحنه‌ها نشان از تدبر و اهمیت ویژه ملک حسینی به مسائل قضائی استان را نشان داده است.

رویکرد خوب و قاطع ملک حسینی باعث شد که دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان مدیر برتر استانی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ از سوی قوه قضائیه انتخاب شود.

وی از چهره‌های محبوب قضایی در استان به شمار می‌رود و حضور و ورود جدی و انقلابی او به موضوعات مورد خواست عموم مردم از شاخص‌ترین ویژگی‌های شخصیتی او بود.

ملک‌حسینی از چهره‌های جوان و خوش نام قضایی استان به شمار می‌رود که قبل از سکانداری دادستانی مرکز استان، تصدی ریاست دادگستری در شهرستان دنا را در پرونده خود دارد و به جهت اقدامات قضایی موثر به ویژه در زمینه رعایت حقوق عامه مردم، محبوبیت قابل توجهی در این شهرستان دارد.

بر اساس این خبر، مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان روز یکشنبه با حضور مسئولان عالی رتبه قضائی کشوری در یاسوج برگزار خواهد شد.

همچنین بر این اساس سید علی ملک حسینی طی حکمی به سمت رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویراحمد منصوب و جایگزین شیخ علی خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
انتصاب در شرکت گاز استان
طی حکمی از سوی سرپرست شرکت گاز استان آقای سعید جهانبازی بعنوان رییس ناحیه گاز شهرستان بویراحمد منصوب شد
وی از نیروهای باسابقه شرکت و پیش از این رییس امور مشترکین گاز استان و رییس اندازه گیری بوده و از نیروهای حامی جریان راه روشن فردا می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
انشالله آقای طالبی هم عوض شوند
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
تمام مامورا را هم جابجا کنید پارتی و رشوه زیاد شده
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خطاب به اون كسي كه نوشته اقاي طالبي عوض بشه
طالبي پاش رو دم متخلفينه
پاشم برنميداره
متخلفين دمشونو جمع كنن!
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
سابقه طالبی و قاطعیتش در مارگون زبانزد خاص و عام هست،
دوست عزیز بفرمایند چرا طالب باید عوض شه؟!
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
از همین ابتدا معلوم است که راه فردا تاریک است شروع کرده تمام نیروها را حتی مدیران جز را عوض می‌کنه انشاءالله بموقع منتظر مقابه به مثل باشد بیسواد بی بیان
عباس بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
به نام خدا
در اولین روز ملاقات عمومی داستان محترم مرکز استان با مردم در 20/6/403 در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به محضر ایشان به عنوان یک شهروند رسیدم ،
نه پرونده دارم نه شاکی ام نه متهم.
ایشان انسان بزرگواری هستند و از جمله ی مهم ترین وجنات شخصیتی ایشان ک احساس تفاوت رو بارز می‌نمود ،جلوس ایشان منهای پشت میز و در صندلی های کنار وهم سطح مردم،از خصوصیات مولی علی کرم الله که جز بر منبرامامه صلاة بر کسری متعالی نمینشتند حتی در مقام مجتهد وقاضی و همچنین خصیصه وکیل الرعایا فقید کریم خان زند میباشد و تواضع و فروتنی ایشان که حتی تا بعد از پایان وقت اداری نیز حضور برای مردم را استمرار نمود.
و خصوصیت بارز دیگر دادستان محترم ،تمرکز،باهوشی و محبت حتی به کودکان در جمع مراجعین.
و مهم تر اینکه ایشان از مجموعه دادسرا از کارمند یا مقامات تحقیق تا معاویین با جدیدت ،وظایف محوله و دستور ارجاعی را منتهی به نتیجه میخاهد و پیگیرند و نه فقط میگوید و تمام.
و شاخصه دیگر ایشان ،علاوه و تعهد وتسلط و سبق تجربه قضاوت نیک،شجاعته سیادت تبارش و صراحت و قاطعیت همراه با تعامل و احترام است،
و سپس اینکه ایشان ،شنونده ای با طمعنیه ودانا است ،چراکه وام دار نیست.و عوامل دفتر دادستانی از افراد جدید ،افرادی را دیدم که موآدی،آداب ،مرتب و مردم دار.این یک تحول عالی است.
والنهایه مدعی العموم به معنای واقعی که هم مسول دادسرا است و هم امنیت شهرستان و ناظر بر سایر دادسرا های استان و هم محقق جرم و بزه،و هم نمایند حقوق جامعه در ارکان اداری و سیاسی و اجتماعی و... است ،چراکه کوچکترین دفاع جانبدارانه ای از پرسنل دادسرا ک تحت نقد احیانا واقع میشدند ،نمیکرد و با تحمل و صبر باوجود جلسه رسمی ک منتظرش بودند اما حرف مردم را می‌شنید و با ترتیب وتمهید پاسخ میداد چراکه شرط را بر عدالت و بی طرفی بین مراجعین و دادسرای تحت امرش،میگذارد . از خداوند متعال توفیق و تعالی ،قوام مترقی وصحت برای ایشان مسئلت دارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی