کد خبر: ۲۶۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۴۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: اجلاسیه 51 شهید جهادگر کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، اجلاسیه شهدای جهاد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج آغاز شد.

سید علی معتمدی‌پور در این آیین با قدردانی از حضور خانواده شهدای جهادگر، میهمانان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: سازمان جهاد کشاورزی در راستای تکریم و یاد شهدای جهادگر تاکنون سه یادواره برگزار کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعزام بیش از پنج هزار جهادگر به جبهه و تقدیم 51شهید، 700جانباز و18 آزاده برگ زرینی است که در تاریخ استان ماندگار خواهد شد.

معتمدی بیان کرد: یادواره‌ها اگرچه برای شهداست اما تذکری به ماست و باید راهرو شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه امروز به فرمایش رهبری اولویت اول کشور اقتصاد است،ادامه داد: در این محفل حضور پیدا کردیم همه با هم زیرساخت و مبنای اقتصاد که در بخش کشاورزی است را حمایت کنیم. انتظار داریم وفاق واقعی برای کمک به کشاورزان و تولیدکنندگانی که در خط مقدم اقتصاد فعالیت دارند شکل بگیرد.

معتمدی‌پور مأموریت‌های جهاد را مجموعه نشأت گرفته از انقلاب خواند و با بیان اینکه جهاد محوریت نیازهای کشور را بر عهده دارد،گفت: از زمان تشکیل جهاد عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی، پشتیبانی، بازسازی بعد از جنگ و امروز امنیت غذایی به عنوان مأموریت جهاد مهم بوده است.

وی بیان کرد: در تاریخ درخشان جهاد یک صحنه برای تمام مأموریت‌ها پابرجاست و آن خدمت‌رسانی است

در حاشیه اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای جهاد کشاورزی برپا شده است.

اجلاسیه شهدای جهاد کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور: خدمت‌رسانی مأموریت همیشه پابرجای جهاد استاجلاسیه شهدای جهاد کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور: خدمت‌رسانی مأموریت همیشه پابرجای جهاد استاجلاسیه شهدای جهاد کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور: خدمت‌رسانی مأموریت همیشه پابرجای جهاد استاجلاسیه شهدای جهاد کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور: خدمت‌رسانی مأموریت همیشه پابرجای جهاد استاجلاسیه شهدای جهاد کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور: خدمت‌رسانی مأموریت همیشه پابرجای جهاد استاجلاسیه شهدای جهاد کهگیلویه و بویراحمد/معتمدی‌پور: خدمت‌رسانی مأموریت همیشه پابرجای جهاد است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
ای معتمدی تبلیغاتی بدون عمل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.