تاریخ انتشار:۱۷:۰۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: سیزدهمین ملاقات عمومی کیوان آشنا شهرداریاسوج با حضور رییس شورای اسلامی شهر یاسوج هدایت اکبری با همشهریان یاسوجی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، علاوه بر ملاقات‌های همه روزه سیزدهمین ملاقات عمومی شهردار یاسوج و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با شهروندان در راستای رسیدگی به مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مردمی در دفتر ایشان برگزار شد.

در این جلسه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ضمن استماع درخواست‌ها و مطالبات شهروندی نسبت به رفع آن‌ها دستورات لازم را به معاونت‌ها، سازمان‌ها و واحد‌های ذیربط صادر نمود.

شهردار یاسوج در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر نقش مهم جلسات ملاقات عمومی با شهروندان در راستای رفع بسیاری از مشکلات شهروندی و مردمی، که حدودا یکسال گذشته نیز سعی شد تا حد امکان در صورت عدم حضور درماموریت و یا جلسات خاص دوشنبه هر هفته برگزار شود، بیان داشت: تداوم برگزاری این جلسات یکی از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات شهروندی است که همشهریان عزیز می‌توانند با بیان مطالبات و درخواست‌های خود مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای به طرح مشکلات خود بپردازند.

کیوان آشنا شهردار یاسوج ضمن تقدیر از حضور رئیس شورای شهر افزود: همواره حساسیت ویژه‌ای برای برگزاری مرتب و منظم جلسات در دستور کارقرار گرفته است و امیدواریم مردم عزیز و و فهیم هم با صبوری و متانت مثال زدنی همیشگی همراه باشند.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به اهمیت این جلسات اشاره و بیان داشت: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر همواره برای تسهیل و کمک در رفع مشکلات شهروندان خدمت گذاری خواهند کرد و برگزاری ملاقات مردمی با توجه به پیچیدگی برخی مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های شهری موجب می‌گردد که به تسریع در فرایند پرونده‌ها کمک شایانی نماید.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی