کد خبر: ۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار:۰۰:۵۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: یک سیاستمدار اصلاح طلب گفت: پزشکیان نشان داد اصلی‌ترین چالش کشور یعنی دعواهای جناحی را به خوبی شناسایی کرده و با این نوع عملکرد هوشمندانه، اتخاذ روش کنار گذاشتن دعواهای سیاسی را نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبرفوری: محمود صادقی با تبریک رأی اعتماد کم نظیر مجلس به وزرا، اظهار کرد: این حرکت، پاسخ مثبت مجلس به پیام پزشکیان تحت عنوان دولت رفاه بود و یک نقطه عطف در نظام سیاسی کشور است‌.

وی ادامه داد: احتمال می‌رفت چهار وزیر بهداشت، اقتصاد، رفاه و گردشگری لب مرزی رأی بیاورند یا رأی نیاورند‌.

 

این سیاستمدار افزود: پیش‌بینی می‌کنم پزشکیان با ائتلافی که بین طیف‌های مختلف و تفاهمی که با مقامات عالی کشور برقرار کرده در یک فضایی سازنده شروع به کار کند.

صادقی تصریخ کرد: پزشکیان نشان داد اصلی‌ترین چالش کشور یعنی دعواهای جناحی را به خوبی شناسایی کرده و با این نوع عملکرد هوشمندانه، اتخاذ روش کنار گذاشتن دعواهای سیاسی را نشان داد.

این نماینده پیشین مجلس در انتها افزود: سیاست خارجی، در رأس چالش‌های کشور قرار دارد و با این تعامل و همکاری و همگرایی ایجادشده پیش‌بینی می‌کنم ظرف چند ماه آینده قدم‌های خوبی در بحث سیاست خارجی و مسئله تحریم‌ها برداشته شود.

 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.