تاریخ انتشار:۲۲:۵۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه با تأکید بر اینکه طی یک سال گذشته اهتمام بر پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بوده است، از پتروشیمی، پتروپارس و بیمارستان جدید به مهمترین طرح‌های امیدبخش نام برد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 به گزارش عصر دنا، سید حمزه محقق‌زاده در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه خاطره شهیدان بزرگواری که تلاش و همت آن‌ها در عرصه خدمت به نظام اسلامی و ملت غیور ایران از ذهن ها بیرون نخواهد رفت تصریح کرد: مدیران نظام اسلامی تکلیفی اخلاقی به تأسی از منش و همت والای شهیدان رجایی و باهنر و شهید عزیز جمهور آیت اله رئیسی دارند تا با عزم و اخلاص بیشتری در راستای خدمت به مردم، رفع محرومیت‌ها، رشد و توسعه کشور قدم بردارند.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه مردم داری و برنامه, ریزی در راستای شناخت مشکلات و مسائل مردم از وظایف مسئولین دولت است اظهار کرد: مدیران شهرستان کهگیلویه در شرایط سخت اقتصادی ، در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند و اهتمام دولت طی یکسال گذشته در راستای تحولات زیرساختی در پیشرفت پروژه های نیمه تمام شهرستان بوده است.

وی با تاکید بر تکمیل طرحهای نیمه تمام در شهرستان افزود: اقدامات جهشی در پیشرفت ۴۵درصدی پروژه بزرگ پتروشیمی دهدشت طی دو سال گذشته گویای این مطلب است.

محقق زاده تأمین مسکن برای اقشار در قالب «مسکن ملی» را یکی از برنامه‌های اصلی در شهرستان برشمرد و تصریح کرد :کهگیلویه در این عرصه با تعریف دو سایت هزار و ۱۰ واحدی برج علیشیر و ۸۴۸ واحدی در شهر دهدشت موفق و بسا فراتر از استان عمل کرده است.

فرماندار همچنین ضمن تقدیر از مدیریت برق کهگیلویه در عبور از بازه بحرانی فصل گرما خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه ۱۳۳کیلو ولتی دژکوه و تفکیک برق شهرستانهای کهگیلویه و لنده در راستای برخورداری شهرستانهای کهگیلویه، لنده، شهر های سوق، چاروسا و دیشموک از برقی پایدار و مطمئن از خدمات ارزنده دولت جمهوری اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه احداث بیمارستان شماره ۲ و پترو پالایش دهدشت را از طرح های اولویتی امیدبخش مصوب شورای برنامه ریزی عنوان و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح ها دستاوردهای خدماتی بسیار خوبی در اینده حوزه‌ بهداشت و درمان و صنعت رقم خواهد زد.

محقق‌زاده با بیان اینکه دولت شهید رئیسی در شهرستان منشأ تحول در راستای توسعه زیرساخت آبی و تزریق اعتبار به پروژه های آب چهار شهر ،سد سرپری،تصفیه خانه فاضلاب شهری دهدشت،الحاق مخزن ۲۰هزار مترمکعبی به شبکه آب شهر بوده است، افزود : همچنین اجرای ۷۷کیلومتر روکش آسفالت( بالغ بر ۱۳۰میلیارد تومان)،ایمن سازی محورهای اصلی (بالغ بر ۲۰میلیارد تومان ) ۱۳کیلومتر بهسازی آسفالت در بخش دیشموک،تکمیل استخر دهدشت،روشنایی استادیوم دهدشت،روشنایی و تامین سیستم آبیاری ورزشگاه دیشموک ،تعمیر سالن ورزشی و احداث چمن مصنوعی دیشموک ، نوسازی مدارس( بالغ بر۵۰میلیارد تومان),احداث طرح های آبخیزداری در مناطق دشمن زیاری ،روشن آباد و چاروسا از جمله پروژه‌های پروژه شاخص تکمیلی در سال گذشته بوده است.

محقق زاده در ادامه با بیان اینکه خدمات در سایه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف گسترده بوده است خاطر نشان کرد : هنوز با توسعه مطلوب فاصله داریم و کمبودها و محرومیت هایی وجوددارد که با برنامه ریزی دقیق و اولویت سنجی قابل انجام است. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی