کد خبر: ۲۶۴۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۳۸ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه تندرو خواندن موضع کسانی که نسبت به آرمان‌های نظام حساسیت بیشتری دارند سم مهلک در جامعه است، گفت: به واسطه این حرفها می‌خواهند که حرف انقلاب از گلوی برخی از نمایندگان مجلس یا مسئولان بالا نیاید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را به همه دولتمرد و تلاشگران عرصه خدمت تبریک گفت.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به آغاز کار دولت چهاردهم ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی و بهروزی برای دولت جدید،افزود: یادی کنیم از شهید آیت الله رئیسی آن عزیزی که در سه سال ماندگار و جاودان شد، آن کسی که رضایت امام زمان را در برهه‌های مختلف در مراحل مختلف به عنوان مدال افتخار کسب کرد. آن کسی که رهبری عزیز بارها بار از خدمات ایشان تشکر و قدردانی کرد، آن کسی که امروز جای خالی او بیش از همیشه ایام احساس می شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: تلاش‌های خستگی ناپذیر شبانه‌روزی، بدون تکلف، بدون ریا از روی تواضع از روی تکریم و اعتقاد به تکریم مردم از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود. بنده چیزی از تعریف و تمجید دولت ایشان نمی‌گوم از زبان رهبری عزیز نکاتی را که رهبر بزرگوار انقلاب در رابطه با تعریف و تمجید از شهید رئیسی و دولت باید چند نکته را عرض کنم.

وی اضافه کرد:رهبری فرمودند در این دولت افزایش رشد اقتصادی داشتیم بخصوص در بخش صنعت صنعت تعطیل یا نیمه تعطیل صنعتی که نمی توانست خودش را اداره کند شهید رئیسی تبدیل به یک صنعت مهم کرد رشد سرمایه گذاری که جزو مهم ترین اولویت های کشور بود و مشکل اساسی ما در بعضی از دوره ها بود در زمان شهید رئیسی افزایش داشت. کاهش رشد نقدینگی، کاهش بیکاری کاهش ضریب جینی، رشد قابل توجه صادرات کالا و تقویت نظام مالیاتی کشور که بخش اعظمی از بودجه کشور را تامین می کند، رشد قابل توجه در محصولات پتروشیمی، راه اندازی کارخانه‌های تعطیل یا نیمه تعطیل از خدمات بسیار ارزشمندی بود که شهید رئیسی انجام دادند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی دولت را یادآور شد و گفت: مجلس یک فرصت تاریخی برای دولت ایجاد کرد وفاق ملی که رئیس جمهور مکرر از آن صحبت کرد الحمدالله در مجلس اتفاق افتاد از آقایان در مجلس تشکر می‌کنیم رأی بالا به کابینه قدرت چانه‌زنی بین المللی کشور و قدرت وزرا را بالا می‌برد.

وی با اعلام حمایت از دولت و آقای رئیس جمهور،تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران متعلق به نظام و متعلق به این کشور است انشا الله فرصت را مغتنم بشمارند از این وفاق ملی که از آن صحبت می شود بهترین استفاده را از ظرفیت ها داشته باشند. 

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه شاخص‌ها را مقام معظم رهبری مشخص کردند،افزود: دولتی موفق خواهد بود که با همان نگاه جهادی که مرحوم آیت الله شهید رئیسی و وزرا و همکارش هستند ادامه پیدا بکند.

امام جمعه دهدشت گفت: تندرو خواندن برخی از افراد در جامعه خطرناک است، مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند هر کسی که نسبت به انقلاب نزدیک تر است روی مسائل انقلاب حساسیت بیشتری دارند و تندرو خواندن آنها اشتباست. اینهایی که امروز بر آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند مراقب باشیم منظور از تندرو کیست، فرمودند یک زمانی امام را تندرو می خواندند امروز هم بعضی به واسطه این حرفها می خواهند که حرف های انقلاب اسلامی از گلوی برخی از نمایندگان مجلس یا مسئولین بالا نیاید. حزب اللهی ها را تندرو می‌دانند.

خطیب نماز جمعه دهدشت بیان کرد: امروز انقلابی گری و حزب اللهی به معنای دلسوزی واقعی برای کشور و نظام اسلامی است این مسئله خطرناکی است سم مهلک است که بعضی ها هیچی حرف نزنند مگر مجیرگویی آقایان را داشته باشی! این باید از این فضای کشور حذف شود.

وی حرکت عظیم جهانی اربعین را ماحصل خون شهدا،ایثارگران و آزادگان خواند و گفت: دست بوس همه اسرای جنگ تحمیلی هستیم امروز اگر راه اربعین باز است ماحصل شهادت و رشادت‌ها و شهامت شماست اگر می بینید که امروز نظام اسلامی اقتدار دارد ماحصل تلاش شماها و خلاقیت شماست.

وی، اربعین را مسئله فرامذهبی و مسئله ایدئولوژیک و استراتژیک سیاسی و اعتقادی دانست و تصریح کرد: اربعین قدرت نرم مسلمانان است، اربعین نماد ظلم ستیزی مکتب حسینی است. اربعین نماد تقریب مذاهب است. اربعین روشنگری در دنیاست اربعین بالندگی و بیداری امت نظامی و ملت اسلامی است.

وی اضافه کرد: اربعین و پیاده روی آن شعار هیهات من ذله امت اسلامی است امروز اربعین در یک کشور در یک مذهب نیست مسیحیان یهودیان ایزدی ها اهل سنت همراه با باشه دارن تلاش می کنن که باید قدر آن را بدانیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
بنده خداچندسال به این بهانه کشوربه پرتگاه سقوطرساندید مرزمخالفین نظام هشتاددرصدشد ازرهبری ونیروهای نظامی هزینه کردید وضع مردم به گدایی رساندید حالا طلبکارید شماها ازاسیران جانبازان وشهدا بیشترزحمت کشیدید که حالا دیگران ومخالف خودتان راغیر انقلابی می نامید بذارید دولت کارکنه
دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
آقای وحدانی فر اگر منظور حضرتعالی ازحزب الهی افرادی مثل زسایی، ثابتی و رائفی است باید به حرف وتقوای شما هم شک کنیم .حزب الهی وانقلابی کسی است که رفتار ، زبان واعمالش الهی باشد . حزب الهی باید متواضع ، میانه رو ، مردم دار ، وتقوای الهی داشته باشد . افراد ذکرشده اینه زبان درازانی هستند که حتی حرمت رهبر را هم حفظ نکردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
حزب لویی ها کاسبان تحریمند دلواپس پست و مقام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.