کد خبر: ۲۶۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۴۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرداری یاسوج از زحمات و اقدامات شهرداری یاسوج و رئیس شورای اسلامی این شهر با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سردار کیقباد مصطفایی در این نشست با قدردانی از اقدامات شهرداری یاسوج گفت: در شهر یاسوج شاهد اقدامات ارزشمندی هستیم و جای جای شهر کارگاه عمرانی شده است که این حجم کار بی سابقه بوده است.

سردار مصطفایی افزود: در این مسیر پر تلاطم و با توجه به محدودیت های مالی و با بهره گیری از تجارب و توانایی، خداوند هم کمک خواهد کرد که بهترین اتفاق رقم بخورد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در اکثر کشورهای جهان مجموعه پلیس و مجموعه شهرداری یک مجموعه واحد هستند و در اینجا هم با تعامل و هماهنگی که وجود دارد نیز دوگانگی وجود ندارد و هدف خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: در این شهر بخاطر موهبت های الهی فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری زیادی وجود دارد که این موضوع مسئولیت ما را بیشتر می کند.

مصطفایی ویراژهای شبانه را یک معضل دانست و گفت: نصب دوربین های پلاک خوان، جریمه متخلفین و ایجاد سرعتکاه در برخی بلوارها باعث کاهش جدی این معضل خواهد شد.

وی به بحث پارکینگ نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد پارکینگ های طبقاتی یکی از ضروریات است که می توان از طریق سرمایه گذاری آن را پیگیری کرد.

شهردار: مشکلات شهر یاسوج بخاطر عدم هماهنگی است

شهردار یاسوج نیز در این نشست با قدردانی از زحمات مجموعه نیروی انتظامی و همکاری با شهرداری بیان داشت: در هر جای این شهر مشکلی وجود دارد بخاطر عدم هماهنگی مدیران و دستگاههاست.

کیوان آشنا بیان کرد: همکاری مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری مثال زدنی است و هر جایی که نیاز باشد برای نظم و انضباط شهری این دو مجموعه در کنار هم بوده اند.

آشنا با تاکید بر اینکه بسیاری از طرح ها به علت عدم هماهنگی معطل مانده است، گفت: به استان های همجوار ماهانه بیش از 1800 میلیارد ارزش افزوده پرداخت می گردد که سهم شهرهای کوچک آنها چند برابر شهر یاسوج مرکز استان با ارزش افزوده به مبلغ 4 الی 5 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: این موضوع نیز به دلیل عدم هماهنگی مدیران و پیگیری از مرکز است.

شهردار یاسوج گفت: از محل جرایم رانندگی نیز باید بخشی را به شهرداری پرداخت کنند که صرف ساخت پارکینگ، کنترل ترافیک و نصب دوربین های ترافیکی شود که این مبلغ نیز به شهرداری یاسوج پرداخت نمی گردد.

 

اکبری: دیواری کوتاه تر از شهرداری نیست

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی به مشکلات شهر یاسوج پرداخت و گفت: در این شهر دیواری کوتاه تر از شهرداری نیست.

سید هدایت اکبری افزود: به عنوان مثال اگر شهرداری حساب دستگاهی را بخاطر مطالباتش مسدود کند هزاران تماس و پیام از مسئولان استانی گرفته می شود که جلوی این کار را بگیرند اما بارها حساب شهرداری توسط ادارات مسدود شده است و هیچوقت هیچ مسئولی از این استان صدایش درنیامده است.

اکبری با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی باهم در تعامل هستند، بیان کرد: این دو دستگاه دو بال خدمت رسانی هستند که کار کردن هر دو دستگاه بدون یکدیگر دشوار است.

وی یکی از معضلات شهر یاسوج را خیابان جمهوری دانست و گفت: در زمان سکانداری مهندس شهامت در معاونت امور عمرانی استانداری مصوبه کمیسیون ماده پنج مشروط به انجام توافق با مردم صورت گرفت که بیش از 90 درصد توافقات نیز انجام شد ولی بعد از ایشان این مصوبه روی زمین ماند و این خیابان همچنان بلاتکلیف مانده است.

رئیس شورای شهر یاسوج یکی از مشکلات شهر یاسوج را خاموشی معابر دانست و گفت: از اصفهان تا تهران چهار ردیف روشنایی وجود دارد اما وقتی برای کوچه های خاموش شهر از اداره برق پیگیری می کنیم می گویند به شبکه فشار می آید و باید خاموشی بزنیم.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات خوش خدمتی مدیران برای بالادستی هاست، ادامه داد: می خواهم بپرسم این چه شبکه ای است که فقط با روشنایی معابر یاسوج تحت فشار قرار می گیرد.

اکبری عدم استقبال سرمایه گذار از طرح های شهری را یک معضل برشمرد و بیان داشت: در این شهر برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کنند و بعد از مدتی چنان سد راهش می شوند که پشیمان شود و اگر کسی هم بخواهد از وی حمایت کند او را متهم به همدستی می کنند که همین فرهنگ غلط به عنوان یک آسیب جدی باعث شده تا در این شهر سرمایه گذاری وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: زمین تامین اجتماعی چندین سال است در مرکز شهر رها شده و مدیران این مجموعه نیز هیچ برنامه ای برای آن ندارند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
فعلا گز وقیچی درون دستتون هست ببرید به امید خدا اول تابستان آینده کنارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
این کارگاه عمرانی کجاست؟ بعد از مدتها وارد یاسوج شدم از پلیس راه اصفهان کنار جاده پر از زباله های ساختمانی و خانگی دیدم تا در شهر که بلوار و جدول ها پر از زباله
شهر کثیف و بی هنر
ترافیک عجیب از ورودی شهر تا مرکز و .... شهر
شهر نیست قوم گرایی غالب هست بی خود تعریف از هم نکنیدد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی