تاریخ انتشار:۲۳:۳۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
کیوان آشنا در جلسه اضطراری ستاد بحران شهرداری :
عصر دنا: با حضور مدیرکل بحران استانداری ، شهردار یاسوج ، معاونین و مدیران سازمان ها و ستادهای مختلف این دستگاه ،جلسه اضطراری ستاد بحران شهرداری این شهر در سالن جلسات برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، شهردار یاسوج در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه به دنبال اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی هوا و همچنین احتمال وقوع حوادث مختلف با حضور مدیران سازمان‌ها و ستاد‌های مختلف شهرداری در راستای انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری و کاهش هرگونه حادثه احتمالی شکل گرفت.

کیوان آشنا با تاکید بر اینکه امنیت، سلامتی و رفاه شهروندان همواره در اولویت کاری ما قرار دارد بیان کرد؛ در این جلسه مقرر شد نقاط حادثه خیز مانند کانال شهرک امام حسین، محله بختیاری‌ها، حاجتی‌ها در واقع شرف آباد‌ها تکمیل، ترمیم و همچنین برخی جداول کانال‌ها در نقاط مختلف شهر از جمله ارم‌ها، شهدا‌ها و سایر نقاطی که تحت عنوان بحران زا توسط مدیریت بحران معرفی می‌شوند پاکسازی، لایروبی و ترمیم شوند.

وی در خصوص دیگر مصوبات این جلسه با تاکید بر جمع آوری ماشین‌های میوه فروشی و دستفروشان در سطح خیابان‌های شهر بیان کرد؛ پاکسازی جداول و کانال‌ها از زباله تذکر به صنوفی که اقدام به رهاسازی زباله در سطح خیابان و جداول می‌کنند و برخورد قانونی شدید با صنوف متخلف توسط سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری در دستور کار قرار دارد.

آشنا گفت؛ به مالکین و عزیزانی که در حال ساخت و ساز هستند تذکر داده خواهد شد که از رها سازی نخاله‌ها در سطح معابر خودداری کنند که در صورت مشاهده و وقوع هرگونه حادثه شدیداً برخورد خواهد شد.

تذکر به مالکین سازه‌های موقت و ناپایدار که خطراتی در بارش و وزیدن باد ممکن است ایجاد شود از دیگر مصوبات این جلسه بود که آشنا اضافه کرد؛ به معاونت مالی اعلام شد ۵۰ سطل زباله مکانیزه جهت نصب در نقاط مختلف شهر خریداری شود.
شهردار یاسوج با اعلام اینکه کلیه مرخصی‌ها طی روز‌های اعلام شده بحرانی لغو شده است خاطرنشان کرد؛ راه اندازی و آماده سازی ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری از دیگر مصوبات این جلسه بود ضمن اینکه نصب بنر ورود ممنوع در کلیه اماکن تفریحی و پارک‌ها به ویژه آبشار انجام خواهد شد.
کیوان آشنا از مردم خواست در زمان بحران با شهرداری همکاری کنند و ادامه داد؛ ساختن شهر خوب بدون همکاری شهروندان قانونمند امکان پذیر نیست ما از همشهری‌های عزیز درخواست داریم ضمن رعایت نکات ایمنی از رها سازی هرگونه زباله و نخاله در سطح خیابان‌ها، جداول و کانال‌ها خود داری کنند.

در این جلسه مدیرکل بحران استانداری ضمن ارائه تذکرات لازم جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی از همکاری شهرداری یاسوج در مناسبت‌های مختلف بحران تمجید کرد.

علیرضا نیکروز اظهار داشت؛ بارندگی خوبی قرار است اتفاق بیفتد که امکان دارد برخی از مسافران و مهمانان آشنایی چندانی با این گونه بارش‌ها نداشته باشند.

نیکروز گفت؛ در جلسات بحران گاهی اوقات نیاز است به برخی دستگاه‌ها تذکر داده شود، اما خوشبختانه تیم بحران شهرداری آنقدر آماده است که نیاز به تماس هم وجود ندارد آقای شهردار و شهرداری در بحث بارش‌های زمستان سال گذشته توانمندی خود را نشان داد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.