تاریخ انتشار:۲۳:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز پزشک پیامی صادر کرد .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ متن پیام بدین شرح میباشد:

 

بسمه تعالی

 

به نام خداوندگار عالمیان طبیب دل‌های بیمار

 

در طی قرون، نام کسانی بر صفحات تاریخ درخشیده که با ایثار و همت خویش، راه زندگی را برای نسل‌های آینده هموار ساختند. آنان که آرامش را از خود گرفتند تا مایه آسایش دیگران شوند و در این مسیر، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

 

شما که با دستانی توانمند و قلبی سرشار از مهر، لحظه‌های نوگرایی و امید را رقم زدید، و با هر نوزاد، شگفتی‌های زندگی را به این دنیا هدیه دادید. در هر تولدی، شکوفه‌ای از فردای روشن را بر درخت زندگی نشاندید و بنیادهای استوار برای آینده‌سازان فردا بنا کردید.

 

شما که در سکوت و آرامش، لحظات اضطراب‌آور را با هنر خویش به آرامشی عمیق تبدیل کردید و عبور از دریاهای درد را به سمت ساحل سلامت ممکن ساختید، هرگز نامتان بر لب‌ها نیامد اما همیشه در عمق دل‌ها و ذهن‌ها جاودانید.

 

شما که با دقت و نگاهی ژرف، رمزهای پنهان بیماری‌ها را در میان نشانه‌ها کشف کردید و با ظرافت و مهارت، راه‌های درمان را هموار ساختید، از دوران کودکی تا پیری، همواره نگهبانان سلامت و شفا بودید.

 

و شما که با دستانی از جنس استواری، قامت‌های خمیده را به ایستایی دوباره بازگرداندید و گام‌های لرزان را به استحکام و پایداری بازگرداندید، با هر حرکت و تلاش خود، نوید ایستادن و راه رفتن دوباره را بخشیدید.

 

در این روز فرخنده، به پاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما که خالق شادی‌ها و غمگسار رنج‌ها بودید، و با هر لبخند و عمل نیک، اشک‌ها را خشکاندید و دلهره‌ها را آرام کردید، قدردانی و ستایش می‌کنیم. چه قلب‌هایی که با توکل بر خداوند دوباره به تپش زندگی بازگشت و چه عزیزانی که به آغوش گرم خانواده‌ها بازگشتند.

 

شما که هر یک با هنر و تخصص خود، چراغی از امید و زندگی افروختید، ماندگاری‌تان را آرزومندیم و به این افتخار می‌بالیم که در کنار شما، در خدمت به انسانیت و سلامت جامعه، نقش‌آفرین هستیم.

 

با احترام و سپاس فراوان  

دکتر محمود شهامت 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی