تاریخ انتشار:۲۳:۲۸ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: دکتر حافظی؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر و حجت الاسلام و المسلمین خرمروز؛ مدیرکل بنیاد شهید استان با رئیس و اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیدار و گفت و گو کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در این نشست دکتر سعید جاودان سیرت بر افزایش تعامل، همفکری و مساعدت برای پیشبرد اهداف سازمان سلامت کوثر و دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و گفت‌: به اعتقاد ما اگر طرح یا کاری بخواهد پیش برود، در سایه مشارکت و همکاری محقق خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: ما و همه اعضای دانشگاه در خدمت جامعه ایثارگری و بنیاد شهید بودن را وظیفه خود می‌دانیم چون بخش بزرگی از جامعه ایثارگر است و ما نیز امنیت و ارامش خود را به واسطه زحمات این عزیزان به دست آورده‌ایم.

 

وی یادآور شد‌: بنا به خصوصیات و تعلق خاطری در استان وجود دارد، امیدواریم با تشکیل یک کارگروه بین مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و حوزه‌های مختلف بنیاد شهید بتوانیم به آن چه که محق جامعه ایثارگری است، دسترسی پیدا کنیم که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

 

وی ادامه داد: سازمان سلامت کوثر نیز توانایی‌هایی دارد و می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده ببریم.

 

دکتر جاودان سیرت گفت: مشارکت همکاری و هم‌آوایی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به ایثارگران حوزه بنیاد شهید مخصوصاً ایثارگران که در حوزه اعصاب روان مشکل دارند، مورد توجه است و در تلاشیم از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه آموزش، درمان و تحقیقات و پژوهش بگونه ای گام برداریم که شایسته این عزیزان باشد.

در ادامه مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر با اشاره به مشکلات اساسی که در بیمارستان اعصاب و روان کشور وجود دارد، اذعان داشت: ۱۰ بیمارستان اعصاب روان در سطح کشور فعال است که در گذشته آسایشگاه بوده‌اند و الان درخواست داریم که امکان استفاده از ظرفیت‌های عملیاتی آن شروع بشود.

 

 

دکتر حافظی افزود: تابلو زنی بیمارستان از موارد اساسی است که به عنوان یکی از استانداردهای هر بیمارستانی تلقی می‌شود و این موضوع با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هموار شد و تابلوی آن نصب گردید.

 

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر تصریح کرد: هم اکنون ۲۸ مرکز پلی کلینیک یا درمانگاه در سطح کشور داریم که ۱۹۶ مرکز مشاوره نیز در حال انتقال به مجموعه سازمان سلامت کوثر هستند.

 

وی با بیان اینکه طی ۳۰ سال گذشته یک پایگاه امداد آمبولانس در تهران برای تردد درمانی جامعه هدف به کار گرفته می‌شد، افزود: طی ۶ ماه گذشته این یک پایگاه به ۲۴ پایگاه در سطح کشور افزایش پیدا کرد.

 

همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به کمبود زیر ساخت های اصلی پرداخت و گفت: جهت ارائه خدمت به بیماران دهک پایین و جانبازان، نیروی تخصصی را تامین خواهیم کرد.

 

دکتر محمود شهامت افزود‌: جهت تا مین فیلد روان پزشکی و تجهیزات نشست هم اندیشی خواهیم داشت و در حوزه رادیولوژیست و داروخانه همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی