کد خبر: ۲۶۳۸۵
تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس در گفتگو با خبرفوری:
عصر دنا: نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس گفت: پزشکیان کارت وفاق ملی را برای رقیب کشید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبر فوری: محمدعلی وکیلی در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: اتفاق روز چهارشنبه مجلس شایسته کاری بود که پزشکیان کرد زیرا او کارت‌های وفاق ملی را صادقانه به نفع جریانات رقیب خودش کشید.

نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس افزود: با کاری که پزشکیان کرد، انتظار رفتار جوانمردانه‌ای از طرف مقابل می‌رفت که امروز تجلی این رفتار در مجلس اتفاق افتاد. وزرا اعضای یک گروه ارکست هستند و هیچ‌کس حق ندارد ساز ناکوک بزند و باید متعهد به پیشبرد برنامه‌های رئیس‌جمهور باشند

وی گفت: انتظارات مردم بر اساس مدل ارائه شده توسط پزشکیان بسیار بالاست و در سطح این انتظارات ظاهر شدن، مهم‌ترین چالش وزرا خواهد بود.

وکیلی افزود: برداشت من از دولت وفاق ملی، دولتی دارای جزایر مختلف و شرکت سهامی نیست بلکه متشکل از اعضایی است که هرکدام عنصر ملی هستند‌ و رفتار ملی در چهارچوب وظایف محوله حداقل انتظاری است که از وزرا می‌توان داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.