کد خبر: ۲۶۳۷۰
تاریخ انتشار:۱۳:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از دستگیری سارقی که به عنوان مسافر با خوراندن آب‌میوه مسموم به راننده، خودروی وی را به سرقت برد، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
ایلنا: سرهنگ گوروئی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در هفته جاری مردی ۳۵ ساله به عنوان مسافر خودروی پراید در سطح شهر با تعارف آب میوه مسموم به قرص خواب آور به راننده پراید، او را بیهوش کرده و با رها کردن وی کنار خیابان اقدام به سرقت خودرو کرد که با رصد اطلاعاتی و عملیاتی توسط همکارانمان در مخفیگاهش دستگیر و خودروی سرقتی نیز کشف شد.
 
او افزود: رانندگان وسایل نقلیه در مقابل شگردهای مختلف سارقان هوشیاری لازم را داشته باشند. همچنین از رها کردن خودرو و موتور بدون رعایت استانداردهای ایمنی لازم که سرقت این وسایل را تسهیل می‌کند در خیابان‌ها و معابر خودداری کنند. 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین