کد خبر: ۲۶۳۵۹
تاریخ انتشار:۱۱:۴۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کسب مقام برتر جایزه ملی جمعیت استان براساس ارزیابی‌ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبرنگاران جوان: روح‌الله مقدم اظهار کرد: مدیریت استان نگاه ویژه‌ای به قانون جوانی جمعیت دارد و در طول سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم با اجرای مفاد این قانون بهترین عملکرد را برای استان رقم بزنیم.

وی افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در اجرای قانون جوانی جمعیت در استان قم روز گذشته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان طی نامه‌ای اعلام کرد که قم موفق به کسب مقام برتر جایزه ملی جمعیت در کشور شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: براساس ارزیابی‌ها، این معاونت با اخذ بالاترین امتیاز در شاخص‌های برگزاری کارگاه‌های آموش و مهارت‌هی پیش از ازدواج، برنامه‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، توسعه و سنجش مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، برنامه‌های هفته ازدواج و میگیری تسهیلات مربوطه توانست جایزه مذکور را کسب نماید.

مقدم در ادامه با اشاره به نرخ رشد جمعیت در استان عنوان کرد: براساس آخرین ارزیابی‌ها نرخ رشد استان قم در طول سال‌های اخیر روند مثبتی داشته و سالانه نرخ خوبی از تولد‌ها در استان ثبت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات ازدواج امسال بیان داشت: طی ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر موفق به اخذ تسهیلات مربوطه شده‌اند.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۵ هزار و ۴۰۰ نفر هم در صف هستند که طی مکاتبه‌ای که بانک‌ها داشتیم از آنها خواستیم پرداخت تسهیلات را تسریع ببخشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین